//
کدخبر: ۳۲۸۳۶۷ //

بازیکن ذوب آهن: تلاش می‌کنیم از همین ابتدای فصل خودمان در بالای جدول نگه داریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فرقی نمی‌کند مقابل مهاجمان استقلال باشید یا تیمی دیگر، باید همیشه به خودتان نگاه کنید و بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید.

بازیکن ذوب آهن: تلاش می‌کنیم از همین ابتدای فصل خودمان در بالای جدول نگه داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

آرمان قاسمی در مورد شرایط ذوب‌‌ آهن پس از پیروزی بیرون از خانه مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی اول همیشه از سخت‌ترین بازی‌هاست چون بیشتر تیم‌ها در بدنسازی هستند. تیم ما هم بیشترین تغییرات را نسبت به فصل قبل داشته و به همین خاطر کارمان در 5-4 هفته اول کارمان سخت‌تر است.

وی افزود: مقابل نفت آبادان بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در دقیقه6 توپ را به تیرک زدیم و بلافاصله ریباند آن را خدابنده‌لو قصد داشت بزند و دروازه را باز کند که روی او خطای پنالتی شد. این صحنه به زعم کارشناسان داوری پنالتی بود اما متاسفانه داور نگرفت و کار ما گره خورد. با اینحال کل بازی تقریبا دست ما بود. برای کسب حداکثر امتیاز به آبادان رفته بودیم. شرایط بازی هم طوری بود که ما باید برنده می‌شدیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید از نظر ذهنی به هم می‌ریختیم. خداراشکر در دقیقه91 یک گل زدیم و در خانه نفت آبادان که فکر می‌کنم فصل قبل تنها دو باخت خانگی داشت، به پیروزی رسیدیم.

قاسمی در مورد اینکه برای گلزنی روی او نیز حساب می‌شود، گفت: من مدافع هستم و با توجه به اینکه فصل قبل در گلزنی شرایط خوبی داشتم، اهدافی برای خودم دارم. به همین خاطر یقینا علاوه بر اینکه تلاش می‌کنم در کارهای دفاعی خوب کار کنم، امیدوارم بتوانم مثل فصل قبل در گلزنی هم موفق باشم اما به هرحال مهمترین مساله برای همه ما این است که تیم نتیجه بگیرد. اگر گلزنی کنم خوشحال می‌شوم ولی مهم این است که همه در کنار هم ذوب‌آهن را به شرایط خوب گذشته‌اش برسانیم. من هم تلاش می‌کنم چه در کار دفاعی و چه در کار هجومی سهم خودم را ادا کنم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه این تیم فصل گذشته از اشتباهات داوری لطمه زیادی خورد و آیا امسال نیز این نگرانی وجود دارد، عنوان کرد: هر تیمی ممکن است از اشتباهات داوری ضرر کند. هفته اول در دقیقه6 یک پنالتی برای ما گرفته نشد و اگر گل دقیقه آخر را نمی‌زدیم به راحتی 2 امتیاز را از دست می دادیم. نمی‌توان گفت داور مقصر است اما من هم به عنوان یک بازیکن اشتباه می‌کنم و باید تمرینات بهتری انجام بدهم. در مورد داوری هم باید کلاس‌های آموزشی پیشرفته برایشان برگزار شود. 

وی افزود: همچنین از نظر درآمد هم باید شرایط بهتری داشته باشند تا بدون دغدغه تمرکزشان روی این کار باشد. مثل یک فوتبالیست که اگر از نظر مالی تامین نشود و به سراغ کار دوم برود طبیعتا نمی‌تواند تمرکزش را کامل روی فوتبال بگذارد و عملکرد مثبت داشته باشد. خداراشکر رئیس فدراسیون دستمزد داوران را 400درصد اضافه کرده و این می تواند یک اتفاق مثبت برای جامعه داوری ما باشد. داوران باید آرامش خیال داشته باشند تا بتوانند به خوبی قضاوت کنند. باید شرایط طوری باشد که اگر روزی اعلام شد داوری 4 بازی محروم است، او نگوید چهار تا 500هزارتومان از دست می‌دهم بلکه به عنوان مثال بگوید چهارتا 4میلیون تومان از دست می‌دهم.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به لزوم استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال کشورمان گفت: وجود VAR‌نیز خیلی می‌تواند به داوری و فوتبال ما کمک کند. الان در لیگ بیست و یکم هستیم. امیدوارم در پایان این فصل مانند بیست فصل گذشته، همه تیم‌ها به تیمی که قهرمان شده معترض نباشند و بگویند ما از داوری ضربه خوردیم. وقتی VAR‌ باشد اشتباهات تاثیر گذار به زیر 10درصد یا حتی 5درصد می‌رسد. این می‌تواند یک حرکت مثبت باشد و امیدوارم حداقل در نیم‌فصل دوم این اتفاق بیفتد.

قاسمی در مورد بازی خانگی مقابل استقلال در هفته دوم، گفت: با توجه به قرعه‌ای که داشتیم، می‌دانستیم از همان ابتدای فصل باید امتیاز جمع کنیم. هر تیمی برای خودش مسیری را در نظر می‌گیرد و ما نمی‌خواهیم شرایط فصل گذشته را داشته باشیم. ذوب‌‌آهن در دو فصل گذشته شرایط خوبی نداشت. گاهی اوضاع مانند مرداب می‌شود که هرچقدر دست و پا بزنید بدتر می‌شود. خارج شدن از این شرایط خیلی سخت است. خداراشکر فصل قبل برای باشگاه بزرگ ذوب‌آهن کابوس وار تمام نشد. تیم‌های ریشه دار هرچقدر ثبات داشته باشند، لیگ ما شرایط بهتری پیدا می‌کند. یقینا با توجه به برد هفته اول، در بازی خانگی این هفته نیز برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم. تلاش می‌کنیم از همین ابتدای فصل خودمان در بالای جدول نگه داریم.

وی در خصوص اینکه آیا به شکست دادن استقلال فکر می‌کند، اظهار داشت: در فوتبال هراتفاقی ممکن است. استقلال تیم بزرگ و ریشه‌داری است که بازیکنان بزرگی دارد اما ذوب‌‌آهن هم تیم بزرگی است. این تیم، قهرمانی جام حذفی، چند نایب قهرمانی لیگ و نایب قهرمانی آسیا دارد. پس می‌تواند مقابل هرتیمی برنده باشد. ان‌شاالله بتوانیم با تلاش خودمان شرایط خوبی را برای ذوب‌آهن رقم بزنیم. توقع این است که ذوب‌آهن در تمام بازی‌ها برای برد وارد زمین شود. ما تلاشمان را می‌کنیم و نتیجه هم دست خدا است.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه با توجه به بازی هفته اول استقلال، آیا کار آسانی مقابل خط حمله این تیم خواهد داشت، گفت: در هر بازی چه در لیگ برتر و چه در لیگ‌های پایین‌تر، اگر با شرایط خوب بازی نکنید یا غفلت کنید، مهاجمان حریف قطع به یقین از این مساله استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند مقابل مهاجمان استقلال باشید یا تیمی دیگر، باید همیشه به خودتان نگاه کنید و بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید.

قاسمی گفت: در بازی ایران و آرژانتین یا بازی‌های دیگر تیم‌ملی می‌گفتند فلان بازیکن در آن تیم است. اگر بازیکن عملکرد خوب خودش را داشته باشد احتمال اشتباه کردن خیلی کم است. مگر اینکه یک اتفاق پیش بیاید. یقینا تمرکزمان روی کار خودمان است. امیدواریم بتوانیم در این بازی هم مانند بازی قبلی روند گل نخوردن را حفظ و پس از آن در حمله نیز به تیم کمک کنیم تا سه امتیاز شیرین را برای خودمان و مردم خوب اصفهان به ارمغان بیاوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان