//
کدخبر: ۳۲۸۲۳۱ //
مس کرمان-مس شهر بابک؛

ال مسینو جدید با رونمایی از فرزاد و وحید

تیم های مس کرمان و مس شهر بابک در هفته دوم لیگ یک به مصاف یکدیگر می روند.

ال مسینو جدید با رونمایی از فرزاد و وحید
به گزارش فرتاک نیوز،

درهفته دوم رقابت های لیگ یک دو تیم مس کرمان و مس شهر بابک باید دربی مسی های فوتبال ایران را برگزار کنند، ازنکات جالب این دیدار بازی نکردن هر دو تیم در هفته نخست به علت آماده نبودن حریفانشان است.

مس کرمان همچون فصول گذشته پر از ستاره است و هدایت این تیم را مرد محبوب کرمانی ها یعنی فرزاد حسین خانی عهده دار است، نارنجی پوشان کرمانی در این فصل یکی از مدعیان جدی صعود محسوب می شوند و این تنها خواسته هواداران تیمشان پس از چمد ساا حضور در لیگ یک است.

سجاد بیرانوند دروازه بان مس کرمان در این دیدار می تواندبا بسته نگه داشتن دروازه خودش  نقش مهمی را ایفا کند و کمک حال فرزاد حشین خانی برای پیروزی در این دیدار شود.

مس شهر بابک تیم تازه صعود کرده رقابت های لیگ یک در نخستین مصاف این رقابت ها باید به مصاف هم استانی خود مس کرمان برود، شاگردان وحید رضایی که هفته گذشته به علت پنجره بسته پارس جنوبی جم دیدارشان لغو شد حالا در یک دیدار حساس باید میهمان مس، کرمان باشند.

از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به اتفاق پیس از فصل این دو تیم اشاره کرد که در دیدار دوستانه مس شهر بابک و آرمان گهر سیرجان وحید رضایی اجازه تماشای این دیدار را به فرزاد حسین خانی نداد.

دیدار این دو تیم روز شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان