//
کدخبر: ۳۲۸۲۳۰ //
رایکا بابل-ماشین سازی تبریز؛

جدال استقلالی های سابق در سیمرغ/امید ماشین سازی به باز شدن پنجره

تیم های رایکا بابل و ماشین سازی تبریز در هفته دوم لیگ یک به مصاف یکدیگر می روند.

جدال استقلالی های سابق در سیمرغ/امید ماشین سازی به باز شدن پنجره
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت های لیگ یک به هفته دوم خود رسید و در این هفته تیم های رایکا بابل و ماشین سازی تبریز که از دو سرمربی استقلالی بهره می برند باید به مصاف یکدیگر بروند.

رایکا در حالی پای به هفته دوم میگذارد که در هفته گذشته مقابل استقلال ملاثانی یک تساوی کسب کرد و حالا در تلاش است تا در دیداری خانگی نخستین پیروزی خود را کسب کند، شاگردان قربانی در این دیدار با توجه به نا آماده بودن چمن ورزشگاه هفت تیر باید در ورزشگاه سیمرغ از حریف خود پذیرایی کنند.

مهدی عبدی مهاجم دو گل تیم رایکا بابل در این دیدار از مهره های اصلی تیم رایکا به حساب می آید و حالا تلاش می کند تا تعداد گل های خود را بیشتر کند، هرچندسعید ابراهیم پور کاپیتان رایکایی ها هم امیدوار است نخستین کلین شیت خود را در این فصل رقم بزند.

ماشین سازی تبریز پس از شکست سنگین خانکی مقابل شهرداری همدان حالا تنها امیدش به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتیش است وگرنه در این دیدار ها هم با جوانان کم سن و سال و بی تجربه خود حرفی برای گفتن ندارد.

سبزپوشان تبریزی تنها از ۲ بازیکن باتجربه در ترکیب خود بهره می برند که هر دو سابقه حضور در لیگ برتر فصل گذشته را هم دارند، فرشادبیابانی و محمد ابوترابی تنها امید علیرضا اکبرپور برای درخشش در این دیدار هستند.

دیدار دو تیم روز شنبه در ورزشگاه شهدای سیمرغ ساعت ۱۴:۴۵ برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان