//
کدخبر: ۳۲۸۰۸۰ //

خرمگاه: به لحاظ بدنی خیلی عقب هستیم/ فوتبال را باختیم و بهانه نمی‌آوریم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تلاش کردیم نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم، ولی در دقیقه ۹۲ یک غفلت باعث شد گل بخوریم.

 خرمگاه: به لحاظ بدنی خیلی عقب هستیم/ فوتبال را باختیم و بهانه نمی‌آوریم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از دیدار صنعت نفت با ذوب‌آهن اظهار داشت: اول باید به تیم ذوب‌آهن تبریک بگویم. ما می‌دانستیم این تیم به لحاظ بدنی خیلی از ما جلوتر است، اما تلاش کردیم نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم، ولی در دقیقه 92 یک غفلت باعث شد گل بخوریم. پیش‌بینی هم می‌کردیم که بچه‌های‌مان به دلیل خستگی این اشتباه را انجام دهند. به بچه‌ها هم تأکید کردیم که اگر اشتباه نکنیم گل نمی‌خوریم، ولی متأسفانه یکی دو نفر از بچه‌ها می‌توانستند با تجربه‌تر عمل کنند.

وی ادامه داد: مقصر کادرفنی است که نتوانست بچه‌ها را بیشتر توجیه کند. وقتی تیم می‌بازد، از نظر ما هم تیم باخته است. امیدوارم در سه‌، چهار روز باقی‌مانده برای بازی با تراکتور شرایط بهتری را رقم بزنیم. از بزرگترها انتظار داشتیم که جوان‌ترها را آگاه کنند. دقیقه 92 گل خوردن مقداری بچگانه بود. خیلی خوب بازی را کنترل کردیم، فقط امیدوارم در بازی‌‌های بعد بچه‌ها باهوش‌تر باشند و بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم منصوریان هم زودتر به جمع ما اضافه شود. کمی هدایت از راه دور برای او و ما سخت است.

مربی صنعت نفت در مورد مسائل مالی باشگاه و اینکه چه برنامه‌ای برای بازی با ذوب‌آهن داشته‌اند گفت: من در مورد مسائل فنی حرف می‌زنم و به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد مسائل مالی صحبت کنم. شرایط بدنسازی و آماده‌سازی ما خوب نبوده و خودمان شرایط‌مان را می‌دانستیم. استراتژی ما به خاطر شرایط بدنی این بود که بازی را کنترل و از اشتباهات حریف استفاده کنیم. تا دقیقه 92 هم موفق بودیم ولی ذوب‌آهن روی یک اشتباه برنده شد.

خرمگاه در واکنش به این پرسش که اگر چند بازیکن زودتر تعویض می‌شدند به این تیم کمک می‌شد، عنوان کرد: این اگر، اگرها را باید برای بازی بعد بگذاریم تا این اشتباهات را تکرار نکنیم. این اشتباه هم برای کادرفنی است که نتوانست خوب کچ کند و در مرحله بعد هم این اشتباهات برای بازیکنان با تجربه تیم است که در تیم یک لیدر هستند. انتظار داریم در زمین این لیدر بودن را داشته باشند. اعتقاد داریم بازی به بازی بهتر خواهیم شد. به لحاظ تاکتیکی و بدنی عقب هستیم ولی هیچ بهانه‌ای نمی‌آوریم. شرمنده هواداران هستیم. فوتبال را باختیم و بهانه نمی‌آوریم. دست‌مان را روی زانوهای‌مان می‌گذاریم و مطمئن باشید فوتبالی که مدنظر آبادان است را بازی خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای خط هافبک تیمش دارد که به نظر می‌رسد مشکل دارد،‌ گفت: همه اینها به آمادگی بدنی برمی‌گردد. شروین بزرگ برای ما یک بازیکن کلیدی است، اما وقتی تعویض شد روی نیمکت حالت تهوع گرفت. این نشان می‌دهد ما به لحاظ بدنی خیلی عقب هستیم. این موضوع به ما خیلی لطمه می‌زند. ما بهانه نمی‌آوریم ولی واقعیت را می‌گوییم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان