//
کدخبر: ۳۲۷۶۲۸ //
سعید اخباری:

با توجه به بودجه ای که داشتیم بهتربن ها را جذب کردیم/استقلال خوزستان تیم خوبی نشان داد

سرمربی سایپا گفت:بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم.

با توجه به بودجه ای که داشتیم بهتربن ها را جذب کردیم/استقلال خوزستان تیم خوبی نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول برابر استقلال خوزستان در مورد بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: به دو تیم خسته نباشید می گویم بابت بازی جوانمردانه ای که شاهدش بودیم و جنگ تن به تنی که در زمین داشتند. تیم بزرگ سایپا و استقلال خوزستان دو تیمی هستند که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند. سایپا سه بار و استقلال خوزستان هم یکبار. بنده هم سابقه همکاری با استقلال خوزستان را در سالی که این تیم قهرمان شد، دارم.

او در مورد شرایط دو تیم در این مسابقه نیز توضیح داد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی بود و شاکله این تیم از سال قبل حفظ شده بود؛ برخلاف تیم ما که تقریبا 23 ، 24 بازیکن جدید در کنار هم قرار گرفته‌لند بسیاری از بازیکنان ما به خاطر سقوط سایپا جدا شدند و مجبور بودیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم. کلا ما 17 روز است که کنار هم هستیم و هماهنگی زمان می برد. برای بازی اول من از تک تک بازیکنان تشکر می کنم. جنگیدند و هر چه داشتند گذاشتند. ما با توجه به اینکه 6 هفته برای بدنسازی زمان نیاز است، متاسفانه این زمان را از دست دادیم و مجبور شدیم در این 17 روز هم یارگیری داشته باشیم و هم تست بگیریم و هم کارهای دیگر را انجام بدهیم. یک مقدار هم دیرتر شده بود و یک سری از تیم های لیگ یکی یک سری بازیکنان را جذب کرده بودند. با این حال من با وسواسی که داشتم سعی کردم بهترین های لیگ یک و لیگ برتر را جذب کنم. با توجه به بودجه و شرایطی که داشتیم، از بازیکنانم راضی هستم.

بخش بعدی صحبت‌های اخباری در رابطه با داوری مسابقه بود و در این مورد تاکید کرد: گلایه ای دارم و آن هم این است که اگر قرار است از شروع مسابقات این وضعیت داوری ها باشد، مطئمنا سال پرچالشی را خواهیم داشت. لیگ برتر در دید رسانه ها است ولی لیگ یک اینطور نیست و من واقعا از همین ابتدای کار می گویم و درخواست می کنم، داوران به اعتراض ها توجه نکنند و تحت تاثیر داد و بید تیم حریف و اسم‌ها قرار بگیرند. در زمین خودمان داور با یک اعتراض و داد و بیداد تیم حریف خطا می گرفت و با فریاد کارت زرد می‌داد. اصلا داوری خوبی شاهد نبودیم. عاجزانه درخواست می کنم از کمیته داوران، دپارتمان داوری یا هر جای دیگر که مسئول است. در این بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد. نمی دانم کجا باید این اعتراض را سر بدهیم. از بازی اول در خانه خودمان داوری علیه ما بود. همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و صرف زمان و آبرو و اعتبار می کنند و اینطوری درست نیست، داورانی بگذارند که آسیب بزنند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. ما هم از همین حالا خودمان را آماده می‌کنیم برای بازی بعدی مقابل قشقایی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان