//
کدخبر: ۳۲۷۵۴۱ //
رویای بزرگ بعد از پاقدم خوش؛

کریم باقری؛ مثل یک بازیکن ملی پوش (عکس)

مربی پرسپولیس در بازگشت از اردوی تیم ملی رویای بزرگی در سر دارد.

کریم باقری؛ مثل یک بازیکن ملی پوش (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

کریم باقری طی سال های اخیر یکی از موثرترین نفرات کادر فنی تیم پرسپولیس بوده که در حساس ترین لحظات توانسته بهترین تصمیمات را اتخاذ کرده و کارهای مهمی انجام دهد. همین موضوع باعث شده تا ملی پوش اسبق سرخ پوشان در کسوت مربیگری هم مثل دوران بازی، به گونه ای باشد که بتوان در روزهای سخت رویش حساب باز کرد.

حضور همزمان در تیم ملی، کریم باقری را به یک چهره پرکار در فوتبال ایران تبدیل کرد. او در 4 بازی حساس مرحله دوم مقدماتی در کنار ملی پوشان در بحرین حضور داشت. جو مثبت به وجود آمده از این اتفاق باعث شده تا حضور باقری در تیم ملی تداوم داشته باشد. او در بازی های دور نهایی مقدماتی جام جهانی هم به عنوان یکی از اعضای کادر فنی، در کنار ملی پوشان حضور داشت و پس از انجام دو بازی اخیر مقابل امارات و کره جنوبی به همراه دیگر ملی پوشان پرسپولیس به جمع سرخ پوشان بازگشت.

باقری به جمع سرخ پوشان بازگشته تا در راه رقم زدن یک موفقیت بزرگ در کنار آنها باشد. آقا کریم و پرسپولیس طی دو فصل اخیر تا آستانه کسب قهرمانی آسیا رفته اند اما موفق به انجام آن نشده اند. سرخ پوشان امشب در حالی آخرین تمرین خود را پیش از بازی حساس یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان برگزار کردند که این بار مصمم هستند تا با از پیش رو برداشتن تمامی حریفان و بهره گیری از تجارت دو فصل گذشته، با جام قهرمانی به کار خود در ACL 2021 پایان دهند. باقری در این تمرین مثل همیشه پا به پای بازیکنان و با انگیزه ای بالا تمرین کرد تا نشان دهد همچنان مثل یک بازیکن ملی پوش می تواند مفید باشد.

01654342

پرسپولیسی ها در بازی فردا مثل همیشه حساب ویژه ای روی کریم باقری باز کرده اند. باقری پس از اینکه توانست پا قدم خوبی در کادر فنی تیم ملی داشته و حضورش را در این وادی تداوم ببخشد امیدوار است تا بتواند در کسوت مربی با پرسپولیس به قهرمانی دست پیدا کند که در دوران بازی هیچ گاه موفق به کسب آن نشد و به نظر می رسد که امسال یک فرصت طلایی برای او و سرخ پوشان وجود دارد و رد شدن از مانع الهلال می تواند، راه زیادی را تا کسب قهرمانی طی کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان