//
کدخبر: ۳۲۷۴۵۰ //

اسکولز: یونایتد باید به کار با سولسشر ادامه دهد

پل اسکولز، بازیکن سابق منچستریونایتد، تاکید دارد که این باشگاه باید به کار با اوله گونار سولسشر ادامه دهد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سولسشر پس از انتخاب به عنوان جانشین ژوزه مورینیو در دسامبر 2018، حالا سومین فصل حضورش روی نیمکت منچستریونایتد را آغاز کرده است.

این مربی نروژی هنوز نتوانسته قهرمانی مهمی را برای این تیم به ارمغان بیاورد و سوالاتی درباره سبک تاکتیکی او در این تیم در هفته‌های اخیر مطرح شده چرا که یونایتد عملکرد چندان درخشانی را از آغاز فصل 22-2021 به نمایش نگذاشته است. اما اسکولز باور دارد که او شایسته فرصت بیشتر است.

بازیکنانی چون هری مگوایر، برونو فرناندز، ادینسون کاوانی، رافائل واران و جیدون سانچو همگی در دوران حضور سولسشر روی نیمکت به جمع بازیکنان یونایتد اضافه شده‍‌اند و او این فصل از حضور کریستیانو رونالدو در ترکیبش نیز بهره می‌برد.

 

 

همین موضوع فشارها روی سولسشر را بیش از پیش اضافه کرده و اسکولز درباره شرایط او به اورلپ گفت:« من فکر می‌کنم او شایستگی داشتن یک شانس دیگر را دارد. اگر به جایگاه یونایتد در سه یا چهار سال اخیر فکر کنید شوکه می‌شوید، اینطور نیست؟ تماشای آنها پیش از حضور او چندان خوب نبود. دو یا سه سال طول کشیده تا او بتواند تیمی درست را بسازد و به تازگی آنها را به سازماندهی مشخصی رسانده است.»

بازیکن سابق یونایتد اضافه کرد:« در آغاز این فصل و پس از انجام چهار یا پنج بازی، هیجان زیادی در تیم وجود داشت. آنها نیوکاسل را با نتیجه 1-4 و لیدز یونایتد را با نتیجه 1-5 شکست داده بودند اما دو بازی آخر برابر اورتون و استون ویلا ناامید کننده بود. اما من فکر می‌کنم او شایستگی داشتن یک فرصت دیگر را دارد. او تیمی ساخته که باید یک سال در اختیارش باشد تا نشان دهد که می‌تواند از پس مدیریت آن برآمده و جام قهرمانی را به دست آورد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان