//
کدخبر: ۳۲۷۳۳۵ //

اولویت اصلی مدیران بارسلونا مشخص شد

بارسلونا قصد دارد هر چه سریع تر با ژرژ مندس، مدیر برنامه آنسو فاتی برای قرارداد جدید به توافق برسد.

اولویت اصلی مدیران بارسلونا مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیران بارسلونا در روزهای اخیر خبر از ناتوانی این تیم از جذب ستاره های بزرگ و تمایل به سرمایه گذاری روی استعدادهای جوان داده اند. در حال حاضر یکی از اولویت های اصلی خوان لاپورتا حفظ ستاره های جوان بارسلونا با قراردادهای طولانی و پرسود برای تضمین آینده باشگاه است و آنسو فاتی، شماره 10 فعلی بلوگرانا در صدر این لیست قرار دارد.

 

خوان لاپورتا اخیرا مذاکرات خود را با چندین بازیکن جوان از جمله پدری و گاوی و همچنین آنسو فاتی شدت بخشیده است. ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن جوان اخیرا برای ادامه روند مذاکرات برای تمدید قرارداد آنسو فاتی به شهر بارسلونا سفر کرده است.

 

 

قرارداد فعلی آنسو فاتی در پایان فصل به اتمام می رسد و اگرچه این باشگاه گزینه تمدید این قرارداد را تا دو سال دیگر را در اختیار دارد، اما لاپورتا می خواهد  در مورد یک قرارداد جدید مذاکره کند. رئیس باشگاه قصد دارد در قرارداد جدید به آنسو فاتی ثابت کند اهمیت او در بارسلونا افزایش پیدا کرده است. هدف مدیران بارسا تمدید طولانی تر و البته بند آزادسازی این ستاره جوان است.

 

پس از راهیابی به لیست تیم ارنستو والورده در فصل 2019/20، پیشرفت آنسو فاتی در تبدیل شدن به بازیکنی کلیدی برای بلوگرانا و پوشیدن لباس تیم ملی اسپانیا سریع بوده است. جالب اینجاست آنسو فاتی تازه 18 ساله بوده و اخیرا صاحب پیراهن شماره 10 لیونل مسی نیز شده است. در غیاب فوق ستاره آرژانتینی، انتظارات از آنسو فاتی افزایش یافته و قرارداد جدید او نشان دهنده این است که او نقش بزرگی در رقم خوردن آینده بارسلونا خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان