//
کدخبر: ۳۲۷۲۷۴ //

مهاجم فرانسوی استون‌ویلا به استقلال می آید

مهاجم سابق تیم‌های استون ویلا و بلکبرن انگلیس دیگر بازیکنی است که به استقلال خواهد پیوست.

 مهاجم فرانسوی استون‌ویلا به استقلال می آید
به گزارش فرتاک نیوز،

مسئولان باشگاه استقلال با نظر کادرفنی این تیم به دنبال جذب 3 بازیکن خارجی هستند و قرار است این بازیکنان قبل از شروع لیگ برتر به ایران بیایند و کارشان را شروع کنند.

این نفرات خارجی در پست های مدافع راست، هافبک هجومی و مهاجم مد نظر فرهاد مجیدی قرار گرفتند. صبح امروز مشخص شد که آرتور کوین یامگا مدافع راست کامرونی – فرانسوی یکی از این نفرات است و حالا هم نام مهاجم سابق تیم های استون ویلا، بلکبرن و ... به میان آمده است.

گفته می‌شود رودی فیلیپه گشتات مهاجم 32 سابقه و باسابقه ای که سالها در لیگ برتر جزیره توپ زده، مد نظر فرهاد مجیدی است و این بازیکن قرار است طی یکی دو روز آینده به ایران بیاید و بعد از حضور در تست های پزشکی کارش را شروع کند.

این مهاجم فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های بلکبرن راورز، استون ویلا، میلدرزبرو و پاناتینایکوس را دارد و فصل گذشته نیز در لیگ استرالیا توپ زده است. او 193 سانتی‌متر قد دارد و حالا مد نظر فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال قرار گرفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی پیراهن آبی ها را برتن می‌کند.

او فصل پیش در 14 بازی ای که برای تیمش به میدان رفته 5 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده که آمار خوبی محسوب می‌شود. گشتات در 5 فصل گذشته 57 مسابقه برای تیم های خود انجام داده که 22 بار موفق به گلزنی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان