//
کدخبر: ۳۲۷۰۴۹ //

برای شادی یک ملت/ تیم ملی با هر سرمربی تیم ملی است

«آرزوی باخت تیم ملی آن‌ هم به دلیل بهانه برای انتقاد از سرمربی فاجعه‌ای این روز های فوتبال ایران است»

برای شادی یک ملت/ تیم ملی با هر سرمربی تیم ملی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سه بازی از مرحله مقدماتی جام‌جهانی را پشت سر گذاشتیم و تیم ملی کشورمان با سه برد در صدر جدول گروه قرار گرفته است.

شاید خیلی‌ها انتظار کسب چنین نتایجی را از اسکوچیچ نداشتند و منتظر کوچکترین لغزشی بودند تا اسکو و فدراسیون فوتبال را به باد انتقاد بگیرند، هرچند که این عده همچنان بر عملکرد سرمربی کروات تیم ملی پس از کسب ده برد در تیم‌ملی فوتبال کشورمان انتقادات شدیدی دارند.

در اینکه نسل فوق‌العاده‌ای در حال حاضر در تیم ملی حضور دارند و هر سرمربی آرزوی داشتن چنین تیمی را دارد و نبوغ ملی‌پوشان فعلی در پیروز‌های متوالی تأثیر‌گذار بوده شکی نیست، اما اینکه نقش اسکوچیچ و کادر فنی‌اش را نادیده می‌گیرند و از همین امروز خط و نشانشان برای عدم نتیجه‌گیری احتمالی مقابل کره‌جنوبی کشیده شده برای فوتبال ملی ما تأسف بار است.

باید پذیرفت نتیجه‌گیری تیم‌ملی تأثیر مثبتی در حال جامعه ایرانی دارد اما وای بر کسانی که آرزوی شکست تیم ملی کشورشان را دارند تا در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خود به گرایشات رنگی‌شان ببالند.

اسکوچیچ هر چقدر هم برای تیم‌ملی کوچک‌یاشد نتایجی که کسب کرده است را بسیاری از مربیان داخلی و خارجی کسب نکرده‌اند و در سال‌های گذشته پیروزی مقابل عراق و بحرین و امارات و در خارج از خانه برایمان چالشی بزرگ بود پس شایسته حمایت است.

امیدواریم تیم ملی در دیدار مقابل کره‌جنوبی هم سه امتیاز را کسب کند تا تیر برخی همیشه منتقدان به تیر بخورد.

سربلندی تیم ملی بزرگترین اولویت هر فوتبال دوست ایرانی است چه با اسکوچیچ چه با هر مربی دیگری و اگر غیر از این باشد باید به شرافت رسانه‌ای خود شک کنیم.

پوریامنصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان