//
کدخبر: ۳۲۶۹۸۸ //

درخواست پرسپولیس در مزایده چه بود؟

باشگاه پرسپولیس در برگه مزایده اعلام کرده که به دنبال قرارداد 24 ماهه با کارگزار جدید است.

درخواست پرسپولیس در مزایده چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعتی پیش باشگاه پرسپولیس گزارش مزایده خود را در وبسایت ستاد ایران که متعلق به نقل و انتقالات امور دولتی است، منتشر کرد تا تلاش فعالان بازار اقتصادی برای پیروزی در این مزایده که بسیاری منتظر آن بودند، آغاز شود.

آنچه که در وبسایت ستاد ایران منتشر شده اما تفاوت محسوسی با سایر مزایده‌ها دارد. نکته مهم این است که «قیمت پایه» در این برگه مزایده وجود ندارد و به نوعی باشگاه پرسپولیس حداقل در این مقطع قصد ندارد این رقم را علنی کند. هرچند که شنیده‌ها حاکی از آن است که کارشناسی قوه قضاییه، عددی در حدود 150 میلیارد را برای فضای تبلیغاتی باشگاه معرفی کرده بود.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس «مدت اجاره» یعنی مدت زمان قرارداد با کارگزار را 24 ماه خوانده که نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به دنبال عقد قراردادی دو ساله با کارگزار جدید است.

باشگاه پرسپولیس همچنین در این برگه قید کرده که مهلت ارسال پیشنهاد تا ساعت 19 هشتم آبان ماه 1400 خواهد بود و به نوعی پس از آن هیچ پیشنهادی مورد قبول قرار نخواهد گرفت. همچنین از صبح روز یکشنبه باشگاه پرسپولیس آماده دریافت پیشنهادات بود.

نکته دیگر این است که قرمزها در فیلد مربوط عنوان مزایده از «واگذاری برخی فضای درآمدی به کارگزار» استفاده کرده تا مشخص شود مدل کار با کارگزار بعدی متفاوت با گذشته خواهد بود.

در روزهای آینده احتمالا جزئیات بیشتری از این مزایده منتشر خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان