//
کدخبر: ۳۲۶۹۳۹ //

۳ بازیکن تراکتور دچار مصدومیت شدند

مربی تیم فوتبال تراکتور از مصدمیت جزئی سه بازیکن این تیم خبر داد.

3 بازیکن تراکتور دچار مصدومیت شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین خطیبی در خصوص اردوی یک هفته‌ای تراکتور در تهران، اظهار داشت: اردوی تهران با اهداف شناخت وضعیت فنی و بدنی بازیکنان، بررسی شرایط بازیکنان جدید، برگزاری بازی دوستانه و رسیدن به هماهنگی و آمادگی مطلوب برگزار شد.

وی با اشاره به دست‌یابی فیروز کریمی به بخش بزرگی از اهداف مورد نظرش در این اردو، توضیح داد: توانستیم نقاط قوت و ضعف تیم را در این اردو بشناسیم و بر اساس آنالیزهای انجام شده، طی چند روز آتی برای رفع نقاط ضعف تلاش خواهیم کرد.

مربی تراکتور با خوب ارزیابی کردن این وضعیت این تیم، خاطرنشان کرد: با اینکه نسبت به سایر تیم‌ها کمی دیر شروع کرده‌ایم، ولی وضعیت راضی کننده بوده و تیم با جذب چند بازیکن، کامل‌تر می‌شود.

خطیبی با اشاره به بازی دوستانه مقابل تیم هوادار، گفت: با اینکه بازیکنان تازه تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته بودند، اما وضعیت‌شان رضایت‌بخش بود و فوتبال خوب و برتری نسبت به حریف انجام دادند.

وی در خصوص بازی دوستانه مقابل مس رفسنجان نیز گفت: در نیمه نخست این بازی فوتبال خوب و برتری نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم. نیمه دوم نیز از بازیکنان جوان استفاده کردیم تا شرایط‌ آنها ارزیابی کنیم. در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و روی یک غافلگیری از ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. هر چند از چند بازیکن اصلی همچون هادی محمدی، عبدالله حسینی، محمدرضا اخباری و ... به دلیل مصدومیت جزئی استفاده نکردیم.

مربی تیم تراکتور در گفت و گو با سایت این باشگاه خاطرنشان کرد: کادر فنی به اهداف مورد نظر رسیده و اکنون از وضعیت تمامی بازیکنان شناخت کافی را داریم و برای رساندن آنان به شرایط مطلوب، برنامه‌ریزی کرده‌ایم. تمریناتمان را برای برگزاری بازی نخست لیگ برتر، در تبریز پیگیری خواهیم کرد تا با آمادگی مطلوب به مصاف گل گهر برویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان