//
کدخبر: ۳۲۶۶۹۳ //

مدافع کره: ما بازی آزمون را تحلیل نمی کنیم

کیم مین جائه مدافع فنرباغچه و تیم ملی کره جنوبی گفت که آنها قادر خواهند بود هر مهاجمی را متوقف کنند.

مدافع کره: ما بازی آزمون را تحلیل نمی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

کره جنوبی سومین دیدار متوالی خانگی خود را برابر سوریه انجام داد و به سختی با گل دقیقه 89 سون به پیروزی رسید. کیم مین جائه مدافع فنرباغچه که روی ضربه ایستگاهی به دست آمده جلو کشیده بود، با ضربه ای سر سون را در مقابل دروازه خالی قرار داد و او گل برتری را به ثمر رساند. این بازیکن می گوید می تواند به کمک دیگر مدافعین کره، مهاجمین ایران را متوقف کند.

 

کیم مین جائه که پاس گل برتری تیمش را داد، پس از پیروزی برابر سوریه و در نشست خبری بعد از بازی گفت: من با بازیکنان صحبت کردم تا بدون قید و شرط در این بازی خانگی به پیروزی برسیم. ما گل خوردیم، اما به بازی برگشتیم که این مسئله، کسب نتیجه و 3 امتیاز مسابقه را به همراه داشت.

 

 

او درباره خستگی خود و سایر بازیکنان لژیونر کره ای شاغل در فوتبال اروپا گفت: اگر بگویم خسته نیستم دروغ می گویم. همه بازیکنان روزهای سختی خواهند داشت. آنها این مسئله را به خوبی مدیریت می کنند. همه در شرایط سختی قرار دارند. من فکر می کنم تا زمانی که شما این مشکلات را مدیریت کنید، خوب خواهید بود. تا زمانی که سر شما خوب کار کند، بدن شما نیز به درستی کار می کند. 

 

او در مورد پاس گلش به سون هیونگ مین گفت: صادقانه بگویم که نمی دانم چگونه شد که این کار را انجام دادم. ضربه آزاد به زیبایی به روی دروازه ارسال شد. من قصد داشتم خودم شوت بزنم که به من گفتند پاس بده. من نیز پاس دادم و سون به دلیل موقعیت خوبی که داشت آن را به گل تبدیل کرد.

 

 

 

 

 

کیم مین جائه درباره دیدار با ایران و تقابل با مهاجم خوبی مانند سردار آزمون پاسخ داد: ایران تیم قدرتمندی است. ما مهاجمان خاصی را تحلیل نمی کنیم. همه مهاجمان یکسان هستند. من فیلم های تحلیلی رقبا را مانند هم و به شکلی یکسان می بینم. آماده سازی خاصی برای تقابل با یک مهاجم وجود ندارد. من با هم تیمی هایم صحبت می کنم و فکر می کنم بتوانیم آنها را مهار کنیم. 

 

او ادامه داد: بازی ایران با یک مسابقه بسیار مهم است. همه بازیکنان و کادر مربیگری می دانند که دیدارهای خارج از خانه دشوار است. من فکر می کنم داشتن ذهنیت و طرز فکر در این مسابقه مهم است. اگر از نظر جسمی و روحی آماده شوید، می توانید برنده شوید. اگر خط دفاعی ما قدرت و تمرکز بیشتری داشته باشد و تسلیم نشود، فکر می کنم می توانیم برنده شویم. ما می توانیم هر مهاجمی را متوقف کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان