//
کدخبر: ۳۲۶۵۰۸ //

جعفری:ذوب آهن را متفاوت از گذشته خواهیم دید

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال از خط دروازه تا حمله تیم خوبی داریم و ذوب آهنی متفاوت با سال گذشته خواهیم دید.

جعفری:ذوب آهن را متفاوت از گذشته خواهیم دید
به گزارش فرتاک نیوز،

پارسا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن برای فصل پیش رو لیگ برتر اظهار داشت: امسال چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم اما به دلیل پیشنهاد آقای تارتار و مشورتی که از بقیه مربیان گرفتم ذوب آهن بهترین گزینه برای من بود.

وی افزود: ذوب آهن باشگاه بسیار بزرگ و ریشه داری است و کار کردن با مهدی تارتارو حسین ناملو یک افتخار است و حضور این دو شخص در حضورم در این تیم بسیار تأثیرگذار بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص وجود سه دروازه‌بان طراز اول در تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: رفاقت بین ما بیشتر از رقابت است، رقابت هم بین م وجود دارد اما رفاقت بسیار بیشتر است، شهاب گردان گلر بسیار بزرگی است و حبیب فر عباسی نیز گلر خوبی است و هر دو قابل احترام هستند.

به این ذوب آهن امیدوارم

وی با بیان اینکه شروع فصل پیش رو لیگ برتر برای ذوب آهن بسیار خوب بود، اضافه کرد: در بازی‌های دوستانه نتایج خیلی خوبی گرفتیم و شخصاً امسال به این تیم خیلی امیدوار هستم و و از خط دروازه تا حمله تیم خوبی داریم و امسال یک ذوب آهن متفاوت با سال گذشته می‌بینید.

جعفری با اشاره به آغاز زود هنگام تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: امسال ذوب آهن نظم خیلی خوبی در تیم دارد و در این تمرینات روند بسیار خوبی را سپری کردیم و با این روند قطعاً با ذوب آهن در بالای جدول حضور خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: باید با بردهای پی در پی در بازی‌های تدارکاتی شخصیت از دست رفته ذوب آهن را به آن برگردانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان