//
کدخبر: ۳۲۶۴۵۸ //

عکس ؛ کمال کامیابی نیا به دیدار با الهلال می رسد ؟

آیا کمال کامیابی نیا ، هافبک دفاعی قرمزها نظر کادر فنی پرسپولیس را برای سفر به عربستان تغییر می‌دهد؟

عکس ؛ کمال کامیابی نیا به دیدار با الهلال می رسد ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که پس از حضور در اردوی تیم ملی پیش از سفر به منامه برای شرکت در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی مصدوم شد در تلاش است تا با تمرینات اختصاصی و حضور در تمرینات گروهی، یکی از اعضای کاروان قرمزها در سفر به عربستان باشد.

هافبک جنگنده پرسپولیس که پس از بازی مقابل ذوب آهن در دور برگشت لیگ برتر دیگر نتوانست تیمش را در لیگ برتر و جام حذفی را همراهی کند پس از یکدوره درمانی و بدنسازی در باشگاه شباب الاهلی امارات به تمرینات تیمش بازگشت تا تمرینات بدنسازی خود را برای لیگ بیست و یکم زیر نظر کادر فنی آغاز کند.

کامیابی نیا که در کنار شجاعی و مهدی خانی مصدومان پرسپولیس بودند طبق نظر کادر فنی قرار شد تا تمرینات اختصاصی خود را در تهران ادامه دهند و در سفر به عربستان همراه تیم نباشند اما کمال در این مدت با تلاش دو چندان و حضور با انگیزه و پرقدرت تلاش می کند تا نظر یحیی گل محمدی را برای حضور در بازی مقابل الهلال تغییر دهد.

سرمربی پرسپولیس در آخرین گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد کامیابی نیا به مسابقه برابر الهلال نمی رسد اما این طور که از تمرینات تیم به نظر می‌رسد او طوری تمرین می‌کند که در شرایط بازی قرار بگیرد و احتمالا یحیی به او آماده باش اعلام کرده است.

کمال کامیابی نیا که در بازی مقابل شهرداری آستارا به میدان رفته بود در آخرین جلسه تمرین تیمش و در حالی که میلاد سرلک در اردوی تیم ملی است جای او در تمرینات ایفای نقش کرد و در تمام بخش‌های تمرینات گروهی امروز پرسپولیس شرکت کرد.

حال باید منتظر ماند و دید در آستانه سفر کاروان پرسپولیس به عربستان آیا او قرمزها را همراهی خواهد کرد یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان