//
کدخبر: ۳۲۶۴۲۶ //

شروع تلاش ارسلان برای پرکردن جای قایدی(عکس)

مهاجم استقلال در اولین بازی دوستانه تیمش موفق به گلزنی شد.

شروع تلاش ارسلان برای پرکردن جای قایدی(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 در جریان دیدار دوستانه استقلال مقابل خیبر خرم آباد ارسلان مطهری مهاجم باتجربه آبی ها موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. استقلال که خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم آماده می کند، بازی های تدارکاتی خود را از مسابقه با خیبر استارت زده و حالا در اولین بازی دوستانه مطهری پایش به گلزنی باز شد.

در فصل پیش روی لیگ برتر با توجه به جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته از جمع آبی ها بدون تردید نگاه اول استقلالی ها برای گلزنی تیمشان به ارسلان مطهری است. مطهری نیز انگیزه زیادی دارد تا بتواند با عملکرد خوبش اجازه ندهد تا جای خالی قایدی به چشم بیاید.

ارسلان مطهری

اگرچه مهاجمان دیگری مثل قاسمی نژاد، آرمان رمضانی و محمدرضا آزادی هم در استقلال حضور دارند، اما بی تردید با توجه به سابقه ای که مطهری در استقلال دارد و گل های حساسی که او برای تیمش به ثمر رسانده، نگاه ها به ارسلان در فصل جدید ویژه تر خواهد بود.

فرهاد مجیدی نیز در فصل جدید لیگ برتر حساب ویژه ای روی مطهر ی باز کرده و این مسائل وظیفه ارسلان را سنگین تر می کند. او حالا در اولین بازی دوستانه برای تیمش گلزنی کردو امیدوار است این روند خوب را در شروع مسابقات لیگ برتر هم ادامه بدهد.

ارسلان مطهری

ارسلان مطهری

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان