//
کدخبر: ۳۲۶۳۹۸ //

استقلال و های وب در خط پایان

یکی از تصمیمات شب گذشته نشست هیات مدیره باشگاه استقلال قطع همکاری با اسپانسر فصل گذشته یعنی های وب بوده است.

استقلال و های وب در خط پایان
به گزارش فرتاک نیوز،

این تصمیم در پی گزارشی که از معاونت حقوقی باشگاه ارایه شده بود اتخاذ شد اما یک تصمیم یک طرفه خطاب می شود به این خاطر که در نشست هیات مدیره از سمت کارگزار کسی حضور نداشت و این تصمیمی است که از سوی باشگاه استقلال گرفته شده است.

رقم قرارداد باشگاه استقلال با اسپانسر فصل گذشته 80 میلیارد تومان بوده که این رقم در طول فصل افزایش پیدا کرده است اما نکته مبهم برای اعضای هیات مدیره چگونگی هزینه این پول بوده است. البته در نشست هیات مدیره روی این نکته هم تاکید شد که در پرداختی ها از سوی اسپانسر فصل گذشته به باشگاه شفافیت وجود ندارد و همه این ها دلایلی بوده که باشگاه استقلال شب گذشته تصمیم به قطع همکاری یک طرفه با های وب بگیرد و قرار است به زودی اسپانسر جدید از سوی باشگاه معرفی شود.

در صورت افزایش 20 درصدی قرارداد باشگاه استقلال در فصل جدید باشگاه نزدیک به 100 میلیارد تومان از طریق کارگزار درآمد خواهد داشت و دست کم می تواند بخشی از هزینه های تیم را تامین کند. البته تصمیم باشگاه استقلال مبنی بر قطع یک طرفه قرارداد با های وب می تواند واکنش این کارگزار را به همراه داشته باشد و شاید این کارگزار در خصوص پرداختی ها به باشگاه استقلال توضیحات شفافی را ارایه دهد و نکات ابهام برای اعضای هیات مدیره جدید از سوی مدیران قبلی باشگاه باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان