//
کدخبر: ۳۲۶۳۰۸ //

ربیعی: استعلام دو بازیکن را از برانکو گرفتم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: جذب دروازه بان خارجی نصف ارقام دروازه بان های متوسط ایرانی تمام شد.

ربیعی: استعلام دو بازیکن را از برانکو گرفتم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی بعد از برد یک بر صفر در بازی دوستانه مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیروز با فجر سپاسی بازی کردیم و امروز با نفت آبادان، دو بازی با دو ترکیب متفاوت، بعد از اردوی پرفشاری که داشتیم طبیعی بود که تیم کمی سنگین باشد. برای هماهنگی زمان کافی نیاز داریم و مراحل فنی را کم کم انجام می‌دهیم. کار فنی زمانبر است که در زمان خودش اتفاق می‌افتد. بازی امروز جدی و محکم بود و شبیه بازی دوستانه نبود و مثل بازی رسمی بود. از منصوریان و خرمگاه و تیم نفت آبادان هم تشکر می کنم.

وی در مورد اینکه هدف گذاری شما برای فصل آینده هم به رتبه تک رقمی فکر می‌کند، گفت: هدف گذاری  سه ساله برای باشگاه مس رفسنجان صورت گرفت سال اول حفظ و تثبیت تیم و سال دوم کسب رتبه تک رقمی بود و سال سوم قرار گرفتن در جمع شش تیم اجرای این پروژه‌ها سنگین است اما برای رسیدن به شش تیم زمان بر است. باشگاه به دنبال حضور در جمع 8 تیم است و هرچقدر بتوانیم رتبه تک رقمی را ارتقا بدهیم تلاش خواهیم کرد تا رشد و پیشرفت داشته باشیم. 

ربیعی در مورد اینکه نمی‌خواهید انتظارات را  از تیم بالا ببرید، عنوان کرد: نه اینجوری نیست. کسانی که فوتبال را محققانه دنبال می‌کنند و شرایطی که می‌دانند و تجربه دارند و سال‌های سال حضور داشته‌اند این است که  تیمی که به لیگ برتر می آید برای حفظ در جمع تیم‌های با سابقه حفظ کند، زمانبر است. امسال سومین سال حضورم است و اگر می‌خواهید به سطح بالاتر برسید در تمام ابعاد این مساله تعریف شود. در بخش سخت افزار و میزبانی مشکلات خودمان را داریم.در پروسه زمانی مشخص خواهد شد. به اندازه این تیم باید توقع داشت. میانگین سنی را 3 سال پایین آوردیم و در ترکیب دیروز تیم  5 بازیکن امید و زیر 23 سال داشتیم در بازی امروز هم همین طور. در فهرست بزرگسال 4 جای خالی داریم. توقع هم باید به همین اندازه باشد خودم و مس اثبات کردیم و دنبال ثبات محترمانه برای مس رفسنجان هستیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد روند جذب بازیکنانش گفت: نزدیک به 55 درصد تیم فصل قبل را حفظ کردیم و 6 بازیکن لیگ برتری و 2 بازیکن خارجی گرفتیم و روند رو به جلو و خوب است.

وی در مورد انتقادهایی که به جذب بازیکنان عمانی  شده، اظهار داشت: شنیدم که گفتند بازیکنان عمانی چه کمکی به فوتبال مان می‌کند. خیلی بازیکنان در کشورهای دیگر بازی می‌کنند مثلا بازیکن آسیایی در لیگ برتر انگلیس داریم. او  چه کمکی به فوتبال انگلیس می‌کند؟ باید پشت کلام منطق باشد. دو بازیکن ملی هستند یکی شان کاپیتان تیم ملی عمان است و دیگری هم زیر 23 سال است. سه مبحث را داشتیم یکی شرایط و قوانین است. بحث دوم کیفیت است و  سوم اینکه در جذب دروازه بان ارقامی شنیده بودیم که  جذب این بازیکن خارجی نصف ارقام دروازه بان های متوسط ایرانی تمام شد این فضایی است که رخ داده است. به عنوان مربی پروژه ساخت را برای باشگاه انجام میدهم. میانگین سنی اش را پایین آوردم.  در اردوی اول مهدوی کیا 5 نماینده داشتیم. دو سهمیه خارجی هم این نفرات را گرفتیم که بازی آنها را مقابل ژاپن، عربستان و قطر را کامل دیدم و استعلام نهایی را از برانکو گرفتم که به نظرم به میزان هزینه ای که شده می‌توانند به ما کمک کنند.

وی در مورد چمن ورزشگاه خانگی مس رفسنجان و اینکه در کدام شهر میزبان خواهید بود، گفت: حق طبیعی مردم رفسنجان است که میزبان مسابقات باشند. شرایطی را دنبال می‌کنیم که در شهر رفسنجان میزبان باشیم موارد دیگر را  بادقت بیشتر، مدیریت باشگاه خدمت‌تان اعلام خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان