//
کدخبر: ۳۲۶۲۳۰ //
لیگ ستارگان قطر به جای استقلال

فرشید اسماعیلی در آستانه‌ یک انتقال غیر منتظره

هافبک فصل گذشته استقلال در آستانه پیوستن به العربی قطر است تا جایگزین مهرداد محمدی شود و تکلیف این انتقال تا 48 ساعت آینده مشخص می شود.

فرشید اسماعیلی در آستانه‌ یک انتقال غیر منتظره
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشید اسماعیلی هافبک فصل گذشته استقلال که گفته می شد به دنبال تمدید قرارداد با آبی پوشان است، اکنون در حال مذاکره با سران باشگاه العربی قطر بوده و اگر دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق برسند، این انتقال تا 48 ساعت آینده شکل رسمی یه خود می گیرد.

اسماعیلی که قصد داشت تا زمان انعقاد قرارداد رسمی با العربی از رسانه ای شدن این خبر جلوگیری کند تا به نوعی هواداران استقلال را بابت پیوستن به این تیم سورپرایز کند، در این راه موفق عمل نکرد و اکنون خبر مذاکرات این هافبک شیرازی با تیم العربی در رسانه های ایرانی و قطری منتشر شده است.

مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی العربی دچار مصدومیت شد و به دلیل مشکلی که در زانویش دارد، باید مورد عمل جراحی قرار گرفته و پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و طبق اعلام رسمی باشگاه العربی این بازیکن به مدت 6 ماه قادر به حضور در میادین نیست. به همین دلیل مدیران العربی به دنبال این موضوع هستند که نام محمدی را از فهرست بازیکنان خود خارج کرده و اسماعیلی را با او جایگزین کنند.

البته سران العربی قصد فسخ قرارداد محمدی را نداشته و تنها برای یافتن یک جای خالی و عقد قرارداد با فرشید اسماعیلی به دنبال این کار هستند. تنها مشکلی که باعث شده هافبک فصل گذشته استقلال قراردادش را با این تیم قطری امضا نکند، اختلافات بر سر مسائل مالی است و اگر دو طرف در این زمینه نیز به توافقات نهایی دست پیدا کنند، ظرف 48 ساعت آینده فرشید اسماعیلی به العربی می پیوندد.

فرشید اسماعیلی که پس از فینال جام حذفی قراردادش با استقلال به اتمام رسید، با مدیران وقت تیم دچار مشکل شد و احمد مددی علاقه ای به تمدید قرارداد او نداشت. این در حالی است که فرهاد مجیدی با ارسال نامه ای عنوان کرده بود به اسماعیلی نیاز دارد اما مخالفت مدیریت وقت باعث جدایی این بازیکن شد و او فاصله زیادی تا پیوستن به العربی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان