//
کدخبر: ۳۲۵۹۹۶ //

شاگردان مهدوی‌کیا مسافر تاجیکستان شدند (عکس)

با انجام قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا در رده زیر 23 سال، تیم ملی ایران با تیمهای تاجیکستان، نپال و لبنان همگروه شد.

شاگردان مهدوی‌کیا مسافر تاجیکستان شدند (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدارهایی که قرار است از روز 3 آبان به مدت یک هفته برگزار شود، امروز قرعه کشی شد تا 42 تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را در 10 گروه مختلف بشناسند.

 

این در حالی است بازیها در 10 کشور قطر، تاجیکستان، بحرین، کویت، امارات، اردن، سنگاپور، قرقیزستان، مغولستان و ژاپن برگزار می‌شود و ایران در بین میزبانها جایی ندارد. شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان تنها مکانی است که میزبان دو گروه خواهد بود.

 

ایران که با هدایت مهدی مهدوی‌کیا در این رقابتها حضور خواهد یافت، باید به مصاف تیمهای تاجیکستان، لبنان و نپال برود و برای صعود کار چندان سختی نخواهد داشت.

 

نکته مهم اینکه هر سه بازی ایران در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه برگزار می‌شود که ماه قبل میزبان بازی پرسپولیس - استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

 


تاجیکستان علاوه بر میزبانی گروه ایران، از گروه استرالیا هم میزبانی خواهد کرد.

 

 

اولین بازی تیم امید روز 3 آبان در برابر نپال خواهد بود و دیدار بعدی 6 آبان در مقابل لبنان برگزار می‌شود و بازی نهایی روز 9 آبان برابر تاجیکستان میزبان به انجام می‌رسد.

 

طبق اعلام ای اف سی تیمهای صدرنشین به صورت قطعی راهی مرحله بعدی خواهند شد و 5 تیم برتر دوم نیز به این 11 سرگروه ملحق می‌شود.

 

16 تیم صعودکننده به مرحله بعدی، قرار است در 4 گروه بازیهای دور نهایی را در خرداد ماه 1401 برگزار کنند. اگر ازبکستان در بین تیمهای صعود کننده باشد، باتوجه به اینکه میزبان مسابقات قهرمانی آسیاست و یک سهمیه قطعی دارد، تیم دیگری جایگزین این تیم خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان