//
کدخبر: ۳۲۵۷۵۰ //

موسوی: با وریا رقیب نیستم و یک هدف را دنبال می‌کنیم

مدافع راست تکنیکی و گلساز استقلال، مدعی است در این فصل به دنبال موفقیتی بزرگ با پیراهن این تیم است تا رویای خود را تکمیل کند.

موسوی: با وریا رقیب نیستم و یک هدف را دنبال می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیداحمد موسوی علیرغم پیشنهاداتی که در فصل گذشته داشت ترجیح داد با آبی‌ها به توافق دست یابد و رویای پوشیدن پیراهن استقلال را محقق کند. او با نمایشی موفق در نیم فصل اول توانست هواداران این تیم را کاملا امیدوار کند اما در ادامه یک مصدومیت بدموقع او را از هدفی که دنبال می‌کرد دور کرد. موسوی اما در این فصل با در اختیار گرفتن پیراهن شماره 2 استقلال، قصد دارد با کمک هم‌تیمی‌هایش قهرمانی لیگ را به عنوان هدف بزرگ دنبال کند. گفتگوی او را در ادامه می‌خوانید.

نمی‌خواهم خاطرات فصل گذشته را مرور کنم

درباره فصل قبل باید بگویم که سال پرفشار و سختی بود و آنقدر حواشی داشتیم که مسائل فنی به چشم نمی‌آمد. ما به جایی رسیدیم که به خاطر هواداران بازی می‌کردیم چون می‌دیدیم که هواداران تحت فشار هستند و ناراحتی دارند. همه بازیکنان دست به دست هم داده بودیم که فقط برای هواداران دور از حواشی بازی کنیم. نمی‌خواهم خاطرات تلخ را مرور کنم ولی سال خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و اکنون تمام امید و انگیزه‌مان به فصل آینده است تا یک اتفاق شیرین را در کنار هم دنبال کنیم.

شرایط خوب بود اما مصدومیت نگذاشت

من برای رسیدن به این پیراهن سال‌ها تلاش کردم و آرزویش را داشتم. خیلی با انگیزه هم شروع کردم و اوایل هم همه چیز مناسب بود که هواداران باید در مورد آن صحبت کنند ولی در نیم فصل دوم مخصوصا بعد از مصدومیتم اذیت شدم. تمام تلاشم این است که این فصل بتوانم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و انتظارات را برای هواداران تیم و داشته باشم.

با وریا رقیب نیستم و یک هدف را دنبال می‌کنیم

از روز اول گفتم و الان هم می‌گویم که من و وریا با هم دو دوست هستیم و چیزی به عنوان رقیب نیستیم. تمام هدف ما این است که به تیم کمک کنیم و خدایی ناکرده نه من و نه وریا هیچ موقع دنبال ضعیف کار کردن نبودیم و هر زمان که هر کدام در ترکیب بودیم سعی داشتیم به تیم در وهله اول کمک کنیم. اگر بخواهیم یا نخواهیم استقلال ماندگار است و فوتبال ما تمام می‌شود پس باید عملکردی داشته باشیم که ماندگار باشد و هواداران رضایت داشته باشند؛ وریا غفوری همیشه به عنوان بزرگتر برای من همیشه راهنما بوده است.

با مدیریت جدید آرامش در تیم احساس می‌شود

خیلی خوشحالم افرادی به عنوان مدیر به باشگاه ما آمده‌اند که ورزشی هستند و تجربه دارند. سابقه آنها مشخص است، تیم یک تیم کاملا حرفه‌ای است و وقتی که شنیدیم ایشان به باشگاه می‌آیند یک آرامش به تیم تزریق شد. به شخصه به حضور ایشان امیدوارم و درخواست‌های زیادی داریم که جای گفتن ندارد و مطمئنا خود ایشان می‌دانند که مشکلات چیست و درصدد اصلاح ساختار باشگاه هستند. امیدوارم استقلال را به آن جایگاهی که باید حضور داشته باشد به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا برسانند. امیدوارم که این اتفاق هرچه زودتر رقم بخورد. لازمه پیشرفت، ثبات است. ثباتی که با برنامه و همه رقمه دلسوزانه باشد. امیدوارم این فاکتور در همه موارد باشد و دست به دست هم بدهیم تا خیلی سریع استقلال را به جایگاهش برسانیم و امیدوارم به زودی چنین اتفاقی رقم بخورد.

هدف ما در این فصل قهرمانی است

اهداف استقلال هیچ چیزی به غیر از جام نیست. ما سه جام را از دست دادیم، در دو جام نزدیک به کسب افتخار بودیم. در آسیا جایگاه و شرایط خاص گروه مرگ بودیم. استقلال سال‌هاست که نایب قهرمان می‌شود اما فایده‌ای ندارد و ما درخواست‌های هواداران را می‌بینیم. تیم رقیب به قهرمانی دست پیدا می‌کند و این خواسته هواداران که صاحبان اصلی باشگاه هستند را شاد کنیم. هدفی غیر از این وجود ندارد ولی باید شرایط و مسیر قهرمانی هم فراهم باشد تا پشتوانه قوی و درستی داشته باشیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و وظیفه‌ای که به گردن داریم را انجام بدهیم.

اینقدر خوب کار می‌کنیم تا مدافع راست تیم ملی استقلالی باشد

آقای اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار کرده‌اند و نتایج نشان می‌دهد که چه فعالیتی داشته‌اند. دقیقا به همین مسأله هم من و وریا فکر کرده‌ایم و یک زمانی من شرایط دعوت را داشتم و حتی یک زمانی وریا این شرایط را داشت؛ استقلال همیشه در پست دفاع راست بازیکنان خوبی در این پست داشته و این اتفاق برای ما سخت است که در تیم ملی حضور نداریم. به نظرم باید طوری کار کنیم که نظر سرمربی را جلب کنیم و امیدوارم که نگاه ویژه‌ای به این قضیه داشته باشند چون ما تلاش مان را می‌کنیم و دوست داریم که در نتیجه گیری به تیم ملی کمک کنیم. این دغدغه ذهنی ماست.

از توپ تا اتحادیه؛ مشکلات فوتبال ایران

به نظرم توپ‌ها باید تغییر کند چون یک معضل است و تفاوت توپ‌های آسیایی و داخل ایران را که می‌بینیم خیلی مسأله مهمی است. یک مدتی در مورد این توپ‌ها صحبت شد ولی بدون تعارف باید بگویم که کیفیت توپ افتضاح است. همه می‌گویند که فوتبالیست‌ها درآمد کلانی دارند اما خیلی دوست دارم که این مورد حساب و کتاب درستی داشته باشد. یک فوتبالیست از درآمدش حدود ده تا پانزده درصد باید مالیات بدهد، مدیربرنامه، هیات فوتبال، حق فدراسیون و حتی جرایم احتمالی هم بخشی هستند. بعضی از باشگاه‌ها هستند که صد در صد یک درآمد را هم پرداخت نمی‌کنند. این مشکل را باید کجا بگوییم؟ خیلی دوست داشتم که در این مورد صحبت کنم. اینکه فوتبالیست‌ها در ایران اتحادیه ندارند اتفاق خوبی نیست و امیدوارم این اتفاق بیفتد. درست است ما یک شغل و حرفه چشمگیر داریم و همه فکر می‌کنند که درآمدهای کلانی وجود دارد اما همیشه اینطور نیست. خیلی از ما که قراردادها را کامل دریافت نمی‌کنیم. صحبت در این مورد باید حرفه‌ای‌تر باشد و به نظرم دغدغه خیلی از بازیکنان است. باید مفصل به این ماجرا رسیدگی شود و امیدوارم که مورد استقبال فوتبالیست‌ها باشد.

با شماره 2 استقلال برای قهرمانی همه توانم را می‌گذارم

از سال گذشته قصد داشتم این شماره را بپوشم ولی وقتی محمد نادری اسم منصورخان آورد دیگر در این مورد حرفی نزدم و به احترام این بزرگوار برای محمد آرزوی موفقیت کردم. خدا را شکر محمد هم خیلی خوب کار کرد. دوست داشتم که این شماره را بپوشم، حس خوبی دارم و می‌دانم که کار سخت است و فشار بیشتری وجود دارد چون شماره اساطیری را می‌پوشم که سال‌های سال نام آنها در باشگاه ماندگار است و بسیار عالی کار کردند؛ آقایان زرینچه، حیدری، صادقی و بیانی بازیکنانی هستند که این شماره را در اختیار داشتند و برای همه آنها احترام ویژه‌ای قائلم که به من رخصت دادند تا این شماره را بپوشم. برای کسب اجازه و رخصت همچنین با خانواده منصورخان هم تماس گرفتم که استقبال کردند و خیلی خوشحالم که یکایک آنها به من روحیه دادند و این قول را می‌دهم که امانت‌دار خوبی برای این میراث باشم و خوب کار کنم تا عزت این لباس ماندگار باشد. تمام تلاشم را به حرمت هواداران و پیشکسوتان می‌کنم و دست‌بوس آنها هستم. امیدوارم که در فصل پیش رو طوری کار کنم که سربلند باشم. تلاش خواهم کرد تا در کنار دیگر بازیکنان در این فصل برای دستیابی به هدف بزرگ‌مان که قهرمانی است بالاترین تلاش را داشته باشیم و آنها را شاد کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان