//
کدخبر: ۳۲۵۲۶۸ //

پورمحمد: برای صعود نکردن مس کرمان سنگ اندازی های زیاد شد / لیگ برتر یک جای خالی دیگر دارد!

محمدرضا پورمحمد در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت:ملوان بندر انزلی می تواند یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

پورمحمد: برای صعود نکردن مس کرمان سنگ اندازی های زیاد شد / لیگ برتر یک جای خالی دیگر دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رضا پورمحمد یکی از خریدهای خوب این فصل ملوان است که از مس کرمان به این تیم شمالی نقل و مکان کرده تا شاید با این تیم نیز طعم صعود به لیگ برتر را بچشد. او علت جدایی اش از مس و پیوستن اش به ملوان را یک تصمیم حرفه ای دانسته و امیدوار است که در تیم شمالی هم روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

 

پورمحمد در خصوص جدایی اش از مس کرمان گفت: من قراردادم با این تیم تمام شده بود و به دنبال تیمی بودم که هم مدعی صعود به لیگ برتر باشد و هم دارای قدمت باشد تا در صورت صعود دلچسب شود. وی افزود:باید بگویم: من از چند پیشنهاد خوب در نهایت ملوان را انتخاب کردم تا برای این تیم پرهوادار بازی کنم. بازی کردن در تیم پرهوادار به بازیکن انگیزه خاصی می دهد که خوشبختانه در سال‌ های اخیر در هر تیمی که بازی کرده ام از تیم های پرهوادار ایران بوده است.

هافبک گلزن و پاسور سابق مس کرمان در خصوص اینکه چرا مس پس از هفته ها صدرنشینی ناگهان از صعود باز ماند؛ ادامه  داد: تیم ما ۱۸ هفته صدرنشین بود که همه کارشناسان و هواداران فکر می کردند، چند هفته زود‌تر به لیگ برتر صعود کنیم، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما از بازی با خوشه طلایی که نتیجه را واگذار کردیم، دچار یک افت عجیبی شدیم و علیرغم بازی های زیبایی که آنجا می دادیم، اما نتیجه لازم را نمی گرفتیم. البته‌ فراموش نکنید بعد از اولین باخت مقابل خوشه طلایی مشکلات و حواشی زیاد شد که هر بازی یا داوران دچار اشتباهات فاحش  می شدند و به ضرر مس سوت می زدند، یا عده ای سنگ اندازی کردند تا تیم به شرایط قبلی بر نگردد، یا اینکه هر کسی دنبال حاشیه سازی بود که به هدفش برسد که این اتفاق هم افتاد و تیم شایسته مس کرمان به لیگ برتر نرسید. با این حال باید از هواداران و مسوولان باشگاه تشکر کنیم که کاملا از تیم حمایت کردند، ولی ما شرمنده آنها شدیم.

پورمحمد افزود: من خودم فصل گذشته از ۳۴ بازی ۳۱ بازی را به میدان رفتم و ۷ پاس گل دادم و یک گل هم به ثمر رساندم. البته من به عنوان‌ مدافع راست این عملکرد را داشتم که فکر کنم عملکردم قابل‌ دفاع باشد.

بازیکن جدید ملوان در پایان گفت: من سابقه صعود با چند تیم به لیگ برتر را دارم که امیدوارم با ملوان نیز این صعود شیرین را تجربه کنم. به نظرم همه با این حرف من هم عقیده هستند که بعد از صعود فجر سپاسی به لیگ برتر، الان جای ملوان در لیگ خالی است و همه اهالی فوتبال دوست دارند، ملوان را نیز در لیگ برتر ببینند. به امید خدا و کمک هواداران قطعا این اتفاق خواهد افتاد و استان گیلان هم در لیگ برتر صاحب سهمیه  می شود. این را هم اضافه کنم، چند سالی است، کیفیت لیگ دسته یک بسیار بالا رفته و تفاوت چندانی با لیگ برتر ندارد. حضور تیم های پرقدرت و پرهزینه باعث شده صعود به لیگ برتر بسیار سخت تر از گذشته شده و رقابت سخت تر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان