//
کدخبر: ۳۲۵۱۰۶ //

مذاکره ادامه دارد/ هنوز حضور رحمتی در نفت مسجد سلیمان منتفی نشده است!

در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع بازی های لیگ برتر نفت مسجد سلیمان تنها تیمی است که هنوز تکلیف کادر فنی اش مشخص نشده است.

مذاکره ادامه دارد/ هنوز حضور رحمتی در نفت مسجد سلیمان منتفی نشده است!
به گزارش فرتاک نیوز،

به واقع این تیم اینروزها در غیاب سرمربی اش تمرین می کند و بازیکن بخدمت می گیرد؛ آنچه که اکنون مسلم است بازگشت سیروس پورموسوی به اردوی تیم منتفی شده است. اگر چه او پیش تر گفته بود از روز چهارشنبه ای که گذشت تمرینات تیم را از سر خواهد گرفت. اینبار مدیر عامل با لحن بهتری در مورد این مربی صحبت کرد و گفت: « با توجه به اینکه با هم قرارداد داشتیم، در جلسه‌ای به مذاکره پرداختیم و به خوبی و خوشی فسخ قرارداد انجام و او جدا شد. برای پورموسوی در هرجایی که هست آرزوی موفقیت داریم.»

چه کسی قرار است سرمربی جدید تیم نفت مسجد سلیمان شود؟ محمد نظری مدیر عامل باشگاه در این باره می گوید: 4 گزینه برای هدایت تیم نفت داریم که با سه تای آنها مذاکره شده است و به زودی با نفر چهارم هم مذاکره و در نهایت سرمربی جدید مشخص خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور مهدی رحمتی در تیم نفت مسجد سلیمان منتفی شده است؟ گفت: نه او یکی از سه مربی ای است که به او مذاکره کرده ایم. مذاکره هم چنان ادامه دارد و هنوز حضور او منتفی نشده است.

مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: مشکلی خاصی در تیم وجود ندارد. اسپانسرها تا نیم فصل 50 درصد از هزینه تیم را تامین خواهند کرد. ما طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رویم. انشاالله تا پایان فصل ما به همه تعهدات خود در قبال بازیکنان و کادر فنی عمل خواهیم کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان