//
کدخبر: ۳۲۴۶۰۰ //
به زودی با هواداران صحبت می‌کنم

واکنش مددی به استعفا از مدیریت استقلال

مدیرعامل استقلال اعلام کرد به دلیل خستگی از سمتش استعفا کرده است.

واکنش مددی به استعفا از مدیریت استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، اخبار ورزشی شبکه سوم سیما ارتباطی زنده را با گزارشگر خود مقابل وزارت ورزش و جوانان برقرار کرد تا آخرین اتفاقات را درباره باشگاه آبی پوش بیان کند.

این گزارشگر روی آنتن زنده شبکه سوم سیما اعلام کرد که دقایقی قبل با احمد مددی مدیرعامل مستعفی استقلال صحبت کرده و او گفته که به دلیل خستگی و شرایطی که برای ادامه همکاری فراهم نبوده، از سمتش استعفا کرده است.

 گزارشگر واحد مرکزی خبر همچنین به نقل از مددی اعلام کرد که او قصد دارد در آینده ای نزدیک درباره اتفاقات و مباحث مالی باشگاه استقلال با هواداران این تیم صحبت کند.

مددی امروز بعد از نزدیک به یکسال مدیریت استقلال از سمتش کنار رفت و حالا باید دید وزیر ورزش و جوانان چه کسی را برای صندلی مدیرعاملی باشگاه در نظر گرفته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۶۰۰ //
ارسال نظر
 
  • استقلال

    اولین راه انجام شد ای کاش آخرین هم درست انجام شود.
    اگر قرار است شخصی که خو د جناب وزیر ورزش انتخاب کرده است مدیرعام ل استقلال شود با نهایت احترام اما کارش ب ا جناب وزیر قبلی فرقی ندارد.
    باید این اشخاص از استقلال خارج شوند (( مظلومی ، ملکیان ، فریادشیران ، و پیروان این اش خاص )) و در عوض این اشخاص به هیئت مدیره و مدیرعاملی استقلال بیایند (( مدیرعامل ‌ سعید آذری ، فتح الله زاده ، عبدیان ، نام داری ، خطیر ، نظری )) این حرف یک نفر نیس ت این حرف تمام هواداران استقلال است میتو انید تحقیق کنید . سپاس فراوان
    امید است سخن ما هواداران عاشق استقلال به گوش مردان قدرت برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان