//
کدخبر: ۳۲۴۱۹۳ //

یحیی گل‌محمدی:هیچ‌کس سختی بازی ما را درک نکرد/برای هواداران جان هم می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سخت‌ترین شرایط ممکن آماده این بازی شدیم اما درک‌مان نکردند.

یحیی گل‌محمدی:هیچ‌کس سختی بازی ما را درک نکرد/برای هواداران جان هم می‌دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با استقلال تاجیکستان که با برتری یک بر صفر نماینده کشورمان همراه بود، گفت: جا دارد باز هم از میزبانی کشور دوست و همسایه تاجیکستان تشکر کنم، ما با خاطره خوب به ایران برمیگردیم. در مورد بازی هم باید بگویم که نمایش خوبی ارائه دادیم و کنترل مسابقه در اختیارمان بود. در پاسکاری و گردش خوب موفق عمل کردیم و هیج موقعیت گلی جز چند کرنر خطرناک به حریف ندادیم.

وی افزود: از طرف دیگر شرایط بازی با توجه به چمن ورزشگاه و اینکه حریف مقابل هوادارانش بازی می‌کرد سخت بود، ولی ما توانستیم بر همه این مشکلات غلبه کنیم و یک بازی شناور و رو به جلو و با تعداد پاس‌های زیاد انجام دهیم. من از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، به خاطر اینکه بازی خیلی سختی بود و فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها بود. برای هر تیمی بازی روی چمن مصنوعی و مقابل هواداران کار سختی بود و ما هم این کار سخت را به خوبی انجام دادیم. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم. آنها خیلی باغیرت و مردانه بازی کردند و این برد را به همه هواداران‌مان تقدیم می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:این برد مبارک همه هواداران‌مان باشد، ولی ما به برکت وجود هواداران‌مان و غیرت بازیکنان‌مان بازی را بردیم. اگر غیر از این بود واقعاً به مشکل می‌خوردیم. ما باید یک ماه دیگر باید در دور بعد بازی کنیم. باید در این یک ماه هم ریکاوری خوب داشته باشیم و هم بازی تدارکاتی خوبی انجام دهیم. با توجه به اینکه لیگ ما هنوز شروع نشده است مقداری از این بابت به مشکل خواهیم خورد. البته از آن طرف هم فیفادی است و ما بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار نداریم و این کمی کار را سخت می‌کند. امیدوارم بتوانیم یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم تا ان‌شاءالله به مرحله بعد صعود کنیم.

گل‌محمدی در ادامه راجع به سؤال یکی از خبرنگاران تاجیکستانی خاطر نشان کرد: من یادم نمی‌آید در مورد سلاح پنهانی صحبت کرده باشیم، ولی اگر سلاح پنهانی در بازی وجود داشته باشد غیرت هواداران است. هر چقدر از سختی کار بگویم کسی نمی‌تواند درک کند. فقط من می‌دانم این بازیکنان با چه شرایطی بازی و واقعاً در شرایط سختی کار می‌کنند. لیگ ما تعطیل بود، بازی تدارکاتی نداشتیم، ملی‌پوشان‌مان را در اختیار نداشتیم و مقابل هواداران حریف بازی می‌کردیم. واقعاً جو وحشتناکی برای هر تیمی بود که می‌خواست مقابل هواداران تاجیکستان بازی کند. واقعاً این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند. من فقط می‌توانم یک تشکر خشک و خالی از آنها انجام دهم. ان‌شاءالله هواداران قدر این بازیکنان را بدانند که می‌دانند و باشگاه هم بتواند قدردان این بچه‌ها باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش پرسپولیس در این فصل می‌تواند قهرمان شود، عنوان کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم. از نظر امکاناتی قابل مقایسه با خیلی از تیم‌ها نیستیم و امکانات‌مان محدود است، ولی به تیم‌مان باور و ایمان داریم. انرژی مثبت هواداران‌مان با اینکه حضور ندارند همیشه انگیزه فوق‌العاده‌ای به ما می‌دهد. ما چیزهای خوبی برای انگیزه گرفتن داریم. ما برای هواداران‌مان جان‌مان را هم می‌دهیم و از هیچ کوششی نمی‌گذریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دل‌شان را شاد کنیم. این بزرگ‌ترین انگیزه ماست و بازیکنان نشان دادند که چقدر عاشقانه این تیم را دوست دارند. فکر می‌کنم برای ادامه کار انگیزه فوق‌العاده‌ای داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان