//
کدخبر: ۳۲۳۹۰۶ //

مختاری‌فر:امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد/ پول،‌ فوتبال نمی‌آورد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر خط دفاع آبی‌ها مقابل الهلال خوب عمل کند، می‌توان شاهد موفقیت شاگردان مجیدی بود.

مختاری‌فر:امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد/ پول،‌ فوتبال نمی‌آورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

جعفر مختاری‌فر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی، درباره تقابل آبی‌پوشان مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من بازیکنان جدید استقلال را ندیده‌ام که بتوانم درباره آن‌ها نظر بدهم. این بازی به نظر من شرایط خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم اگر  خط دفاع حواسش را جمع کند استقلال می‌تواند نتیجه لازم را کسب کند.

او در مورد وضعیت خط حمله استقلال و در پاسخ به این سوال که مهاجمان استقلال می‌توانند در مقابل الهلال عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشند، تاکید کرد:‌ بله، اگر دفاع کار خودش را انجام بدهد و با خط حمله هماهنگ بشوند، می‌تواند اتفاقات خوبی در بازی مقابل الهلال رخ دهد و شاهد موفقیت شاگردان مجیدی در زمین باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت تیم الهلال عربستان و بازیکنان گران‌قیمتی که این تیم به خدمت گرفته است، گفت: به نظر من  که پول، فوتبال نمی‌آورد. باید دید بازیکنان الهلال فوتبالی که بازی می‌کنند به چه شکل است. الان الهلال بازیکنان مختلفی گرفته است و  شاید این بازیکنان نتوانند کیفیت خوبی از خودش نشان دهند. با توجه به شرایط موجود امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد.

مختاری‌فر درباره عدم دریافت مطالبات بازیکنان استقلال و تاثیر آن در روحیه آن‌ها خاطرنشان کرد:‌ این امر ۱۰۰ درصد در شرایط روحی و روانی بازیکنان تاثیرگذار است و امیدوارم این مساله هر چه سریع‌تر برطرف شود.

او در پایان درباره حضور گابریل پین در کادر فنی تیم استقلال و در پاسخ به این سوال که آیا این مربی می‌تواند شرایط فنی آبی‌ها را تغییر دهد، تاکید کرد: تاثیر حضور پین در استقلال، طی گذر زمان و در نتیجه‌گیری تیم مشخص می‌شود. الان نمی‌توان درباره این مربی ایتالیایی نظر داد و باید ببینیم حضور او در استقلال چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان