//
کدخبر: ۳۲۳۷۷۲ //

علوی: دیگر به پنجره بسته فکر نمی‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که واقعا دیگر به پنجره بسته فکر نمی‌کنیم زیرا جوانان خوب و مستعدی داریم، گفت: با همین پنجره بسته سه بازیکن به تیم‌ملی دادیم و باز هم می‌توانیم با همین پنجره بسته کارهای بزرگ را تکرار کنیم.

علوی: دیگر به پنجره بسته فکر نمی‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد علوی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت تیم فولاد در اردوی کردان کرج اظهار کرد: شرایط اردو بسیار خوب است و تاکنون یک بازی تدارکاتی با تیم داماش تهران برگزار کردیم که البته بهترین‌های لیگ یک و دو کشور در این تیم حضور داشتند. آقای ویسی به جوان‌های تیم بازی داد تا آن‌ها را محک بزند. فردا نیز یک بازی دوستانه دیگر برگزار می‌کنیم و اردو به اتمام می‌رسد.

وی بیان کرد: جوان‌های تیم برای این‌که در ترکیب تیم قرار بگیرند کار سختی دارند، البته نگاه ویسی به جوان‌ها است و به آن‌ها فرصت می‌دهد اما آنها هم باید صد درصد توان خود را بگذارند و هر کسی خود را ثابت کند می‌تواند در ترکیب تیم باشد. پیش از این نیز بازیکنانی چون صالح حردانی و سینا شاه‌عباسی را داشتیم که تلاش کردند و جای خودشان را پیدا کردند. حتی آقای ویسی به جوان‌های تیم گفته که اگر خود را نشان دهند به همه آن‌ها فرصت بازی می‌رسد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پنجره بسته باشگاه نیز گفت: ما واقعا دیگر به پنجره بسته فکر نمی‌کنیم زیرا جوانان خوب و مستعدی داریم و با همین پنجره بسته سه بازیکن به تیم‌ملی دادیم و کارهای بزرگی انجام دادیم. باز هم می‌توانیم با این پنجره بسته کارهای بزرگ را تکرار کنیم، البته اگر پنجره باز می‌شد نفس تازه‌ای به تیم می‌داد اما یادمان نرود که برخی تیم‌ها خواستار بازیکنان فعلی فولاد بودند. بر این اساس بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

وی بیان کرد: به هر حال پنجره باز برای بازی‌های آسیایی خیلی به ما کمک می‌کرد چون می‌توانستیم تیم را تقویت کنیم، هرچند هنوز هم امیدواریم که پنجره باز شود. البته هواداران که مطمئنا از این شرایط درک لازم را دارند باید بیشتر صبور باشند زیرا با صبر آن‌ها می‌توانیم مثل دو فصل گذشته کارهای بزرگ انجام دهیم. صبوری هواداران برای ما خیلی مهم است، ضمن این‌که آقای ویسی کارنامه خوبی دارد و ان‌شاءالله بتواند به توقعات پاسخ دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان