//
کدخبر: ۳۲۳۶۹۱ //

اختصاصی/ آبرو ریزی مدیران باشگاه ها در چمپیونزلیگ آسیا/ پنجره‌ های بسته خجالت آور!

در حالی که تا چند روز دیگر باید نمایندگان ایران آماده بازی های حساس مرحله‌ حذفی لیگ قهرمانان آسیا شوند و به مصاف حریفان پرقدرت بروند، اصلا خبرهای خوبی از هر سه نماینده کشورمان به گوش نمی رسد و همگی در بدترین شرایط ممکن به سر می برند. خبر هایی که با شنیدن آن فقط می توان، خندید و تأسف خورد!

اختصاصی/ آبرو ریزی مدیران باشگاه ها در چمپیونزلیگ آسیا/ پنجره‌ های بسته خجالت آور!

علی مسعودی؛ بعد از پیروزی‌های غرور آفرین تیم ملی در دو بازی اخیر مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر، حال همه منتظر موفقیت تیم های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا هستند که متاسفانه قبل از مسابقات حساس سه تیم پرهوادار، خبرهای بسیار نگران کننده والبته آبرو بری از این تیم ها در رقابت‌های برون مرزی به گوش می رسد.

دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتور همگی میهمان تیم‌های عربستانی و تاجیکستانی هستند که باید با آمادگی کامل به مصاف این تیم ها بروند. ( البته در اصل دو تیم استقلال و تراکتور میزبان هستند، ولی باید خارج از خانه پذیرای دو تیم عربستانی باشند!) این هم خودش یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران است که سالهاست چه در عرصه ملی و چه باشگاهی باید در کشورهای ثالث از حریفان میزبانی کند! حال اینکه این مشکل بزرگ چه روزی برطرف می شود، هیچ کسی خبر ندارد و فعلا باید تسلیم مسخره بازی های ای اف سی باشیم؟! با این حال با تمام این مشکلات باید مشکلات درونی را هم به تیم های ایرانی اضافه کنیم که هر سال بیشتر و بیشتر می شود و جز آبروریزی هیچ کار دیگری نمی کند.

استقلال، پرسپولیس و تراکتور هر کدام مشکلات مشابه‌‌ای دارند که چه بخش خصوصی و چه دولتی‌ها با آن درگیر هستند. تراکتور که چند سالیست به دست مالک‌ خصوصی افتاده، هنوز نتوانسته خودش را از بی پولی نجات دهد که الان همین مدیر بلند پرواز! در حواشی و حتی ورشکستگی قرار گرفته و کارش به جایی رسیده، بحث انصراف از بازی با النصر عربستان را مطرح می‌کند. بحثی که شنیدنش برای تیمی مثل تراکتور اصلا خوشایند نیست و فقط با آبروی فوتبال تبریز و ایران بازی می کند.

استقلال هم که هنوز هم مشخص نیست خصوصی است یا دولتی! ( شما بخوانید دولتی) غرق در بی پولی قرار گرفته که حتی برای خرید آب معدنی‌ و خرید های پیش و پا افتاده کلی مشکل دارد. این خنده دار است، کار استقلال به جایی برسد تا برای خروج از کشور نیاز به ریش گرو گذاشتن مسوولان و دیگر نهاد ها و کمک های مردمی داشته باشد!

پرسپولیس که خیلی ها فکر می‌کنند، شرایط مالی خوبی دارد؛ با بحران "پنجره بسته" روبرو شده و برای چندمین بار شاهد این هستیم که سرخپوشان با پنجره‌ بسته درگیر می شوند! البته‌ پرسپولیس تنها شانسی که آورده، تا حدوده زیادی یارگیری کرده و فعلا نیاز چندانی برای گرفتن بازیکن جدید ندارد؛ هرچند همین اتفاق هم، خودش زیبنده قهرمان چند دوره‌ اخیر لیگ برتر نیست و نباید اجازه بدهند که هر سال یک یا چند طلبکار جلو نقل‌ و انتقالات را بگیرند.

در کل فوتبال ایران سالهاست که از لحاظ شرایط مالی وضعیت مناسبی ندارد که باید فکری به حال آن کنند. شرایط مالی که فقط به مدیریت غلط و این بلاتکلیفی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مربوط می شود که هر مدیری که روی کار می آید، موقع رفتن بدهی های میلیاردی به یادگاری می گذارد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان