//
کدخبر: ۳۲۳۴۵۲ //

حریف بعدی ایران به خریبین مدیون است!

فن مارویک سرمربی امارات که به یک مربی دفاعی شهرت دارد فعلا در همین مسیر قدم می‌زند.

حریف بعدی ایران به خریبین مدیون است!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی امارات یک بار دیگر در رقابت برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تساوی مقابل سوریه دو امتیاز حساس یگر را هم از دست داد. آنها در بازی قبلی در خانه مقابل لبنان متوقف شده بودند.

در دیداری که عصر دیروز بین سوریه و لبنان در ورزشگاه ملک عبدالله دوم برگزار شد امتیاز امارات در گروه اول مقدماتی آسیا به دو افزایش یافت، در حالی که ایران با پیروزی مقابل حریف سنتی خود، عراق شش امتیازی شد و فاصله‌ای آشکار با حریف بعدی خود در مسیر رقابت‌های جام جهانی پیدا کرد.

اماراتی‌ها دیروز در دقیقه ۱۱ توسط مبخوت به گل رسیدند اما موفق به حفظ این گل نشدند تا محمود البحر در دقیقه ۶۳ بازی را مساوی کند. این مسابقه‌ای سراسر از اشتباهات دفاعی برای شاگردان فن مارویک بود که حالا در رسانه‌های اماراتی بسیار انتقاد برانگیز شد و این در حالی بود که ترکیب اولیه امارات کاملا دفاعی به نظر می‌رسید. حریف بعدی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی با ترکیب علی خصیف(دروازه‌بان)، بندر الاحبابی، شاهین عبدالرحمان، ولید عباس، محمود خمیس(دفاع)، ماجد حسن، علی سالمی، عبدالله رمضان، کایو، لیما(هافبک) و علی مبخوت (خط حمله) بازی کرد.

امارات در این مسابقه که خیلی زود بر روی اشتباه ابراهیم عالمه دروازه‌بان تیم سوریه توسط علی مبخوت به گل رسید اما موقعیت‌های بیشماری به حریف داد که بهترین‌های آنها دو ضربه متوالی خربین در محوطه شش قدم بود که به نحو عجیبی راهی به دروازه حریف نیافت‌. خربین در هردو موقعیت می‌توانست بدون مزاحمت و از فاصله نزدیک دروازه علی خصیف را باز کند که موفق به این کار نشد تا سوریه برای گل‌زنی تا نیمه دوم صبر کند و این بار محمود البحر بازیکن شماره ۸ زرشکی پوشان دروازه امارات را باز کند.

تیم امارات با حرکات مبخوت، کایو و لیما سعی کرد بازی را به سود خود تغییر دهد اما آنها نیز دو فرصت خوب را از دست دادند و البته در لحظات پایانی با هشیاری خصیف گل دوم را دریافت نکردند. به این ترتیب امارات با مربی نامدار هلندی فعلا در حد انتظارات ظاهر نشده و باید دید در بازی ایران چه خواهد کرد. مسابقه‌ای که یک تست فنی واقعی برای الابیض(لقب تیم امارات) خواهد بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان