//
کدخبر: ۳۲۳۳۴۷ //

حسینی و انگیزه اولین کلین‌شیت مقابل الهلال (عکس)

دروازه بان استقلال انگیزه زیادی دارد تا مقابل الهلال دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 حسینی و انگیزه اولین کلین‌شیت مقابل الهلال (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیدحسین حسینی حالا یکی از مردان باتجربه استقلال است که به واسطه سال ها حضور در این تیم به اوج پختگی رسیده و تلاش می‌کند به عنوان کاپیتان دوم تیم تاثیر خودش را در نتایج بگذارد.

حسینی حالا برای فصل پیش رو نیز قراردادش را تمدید کرده و پیراهن شماره را یک برتن خواهد کرد. او این روزها در اردوی استقلال در امارات با انگیزه زیاد کارش را جلو می‌برد و تلاش می‌کند تا بتواند مقابل الهلال عربستان شب خوبی را درون دروازه استقلال سپری کند.

نکته قابل توجه در تقابل های حسینی و الهلال این است که او تابه حال دوبار مقابل این تیم عربستانی از دروازه آبی ها حفاظت کرده اما در هیچ کدام از این بازیها دروازه اش را بسته نگه نداشته است. حسینی یکبار در جریان برد دو بر یک استقلال مقابل الهلال بازی کرد و یکبار هم در شکست یک بر صفر حضور داشت.

این دروازه بان ملی‌پوش که در اواخر فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و بارها دروازه تیمش را نجات داد و یکی از عاملان موفقیت های استقلال بود، حالا امیدوار است در بازی هفته اینده که برای سومین بار روبه‌روی الهلال قرار می‌گیرد، دروازه اش را بسته نگه دارد و اولین کلین شیت را مقابل تیم عربستانی به ثبت برساند.

مساله دیگر در مسابقه استقلال و الهلال احتمال کشیدن شدن بازی به ضربات پنالتی است که آنوقت هم حسینی می‌تواند تاثیرگذار باشد. این دروازه بان باتجربه که در مسابقات جام حذفی و به خصوص دیدار با پرسپولیس نشان داد در ضربات پنالتی هم می‌تواند موثر باشد اگر دیدار با الهلال هم به پنالتی برود،‌می تواند به سود تیمش کار کند.

01641469

01641470

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان