//
کدخبر: ۳۲۳۲۸۸ //

مظاهری: پیشنهادهایی دارم و باید فکر کنم

دروازه بان پیشین استقلال می گوید دوست نداشته در تیمی بازی کند که او را نمی خواهند.

مظاهری: پیشنهادهایی دارم و باید فکر کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

رشید مظاهری که ظهر روز دوشنبه قراردادش را به صورت یک طرفه با استقلال فسخ کرد ، در گفت وگو با برنامه فوتبال برتر صحبت هایی را انجام داد.

مظاهری در این خصوص گفت: صحبت کردن درباره اتفاقاتی که افتاد در یک مصاحبه نمی گنجد. من قراردادم را با آقای سعادتمند بستم اما بعد از رفتن ایشان فشار زیادی از طرف مدیریت باشگاه تحمل کردم. من 7، 8 ماه هیچ دریافتی ای نداشتم، جریمه هم شدم و شخصیتم را زیر سوال بردند. هرروز یک برنامه ای برای اذیت کردنم داشتند. واقعیت این است که خیلی اذیت شدم.

وی ادامه داد: مثلا نیم ساعت قبل از بازی با پیکان نامه جریمه ام را برایم فرستادند. به آقای مددی زنگ زدم و گفتم شما می دانید امروز بازی داریم؟ فهمیدم متاسفانه ایشان نمی دانند! با این حال تعهدی که به استقلال و هواداران داشتم، را اجرا کردم و ماندم. منتی هم نیست. چون کاری نکردم که منت بگذارم. در نهایت تصمیم گرفتم فسخ کنم. در حالی که هفته پیش می خواستم بمانم اما به من گفتند که در لیست سیاه آقای مددی هستی! با وکیلم و مدیربرنامه هایم صحبت کردم و تصمیم گرفتم جدا شوم. این در حالی است که تمام راه های ماندنم را بسته بودند.

دروازه بان پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که مشکل مدیریت باشگاه با تو چه بود، تاکید کرد: واقعا نمی دانم مشکلشان با من چیست؟ همیشه برایم سوال بود که چرا آقای مددی با من مشکل دارد؟ همیشه برنامه و بحثی بود. همیشه اتفاقی می افتاد. یا می خواستند قراردادم را کم کنند که تا جایی که ممکن بود همکاری کردم. این در حالی بود که 7، 8 ماه دریافتی نداشتم و خیلی فشار روی من بود.

مظاهری افزود: نمی خواهم زیاد صحبتی در این خصوص انجام بدهم. بعد از پستی که گذاشتم و گفتم می مانم اتفاقات اصلی افتاد. 4 بار کمیته انضباطی استقلال مرا دعوت کرد. دلایلش را نمی خواهم بگویم.

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه مدعی اند مظاهری 80 درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده خاطرنشان کرد: من 60 درصد از پولم را گرفتم و فکر نمی کنم بابت فسخ قراردادم مشکلی نداشتم. نیم فصل هم می توانستم فسخ کنم. اصلا قراردادم طوری بود که می توانستم فسخ کنم و باشگاه هم حق اعتراض نداشته باشد. با همه اینها ماندم؛ چون استقلال را دوست داشتم و دارم. متاسفانه اما کاری با من کردند که مجبور به رفتن شوم.

مظاهری در حالی که بغض کرده بود، گفت: خیلی سخت است که جایی باشید و بدانید شما را نمی خواهند. شما در ظاهر طور دیگری نشان بدهند. خودم اما نباید از این واقعیت فرار کنم. نمی دانم چه بگویم.

وی درباره اینکه آیا از کادرفنی هم پالس هایی در این خصوص دریافت کرده بیان کرد: برخی مصاحبه ها دیدم و صحبت هایی شنیدم که بیشتر از طرف کادر مدیریت باشگاه بود و تصمیم به فسخ گرفتم.

مظاهری درباره آینده اش افزود: پیشنهادهایی دارم و باید فکر کنم و ببینم به کدام تیم بروم. من توافق و مذاکره با هیچ تیمی را تایید نمی کنم.

دروازه بان باتجربه فوتبال ایران در پایان گفت: من خودم هم فکر می کنم داستانم با استقلال طولانی شود و خیلی هم ناراحتم. هواداران استقلال خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم روزی جبران کنم. نمی شود حسم را درباره هواداران استقلال اینقدر کوتاه صحبت کنم. حتما در اینده همه چیز را می گویم و آنطور که لایق شان است از آنها تشکر می کنم. استقلال را قلبا دوست دارم و امیدوارم همیشه موفق باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان