//
کدخبر: ۳۲۳۲۴۴ //

عکس| خط و نشان ستاره پرسپولیس برای استقلال

سیامک نعمتی پس از گلی که در یک بازی درون تیمی زد، خوشحالی عجیب و غریبی را انجام داد.

عکس| خط و نشان ستاره پرسپولیس برای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

در لحظاتی که خبرنگاران مشغول گفت‌وگوی چالشی با یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم بودند، در گوشه‌ای زمین بازیکنان سرخپوش که با کاور از یکدیگر تمایز داده می‌شدند، در یک بازی درون تیمی شرکت کردند که پایان آن با برتری یاران سیامک نعمتی همراه بود.

نعمتی در این بازی که یک پنالتی هم در آن از دست داد، موفق شد گلی تماشایی را به ثمر برساند که البته اغلب با واکنشی از سوی او مواجه نمی‌شود اما این بار کری خوانی در تمرین سبب شد تا نعمتی نیز به شکلی عجیب و غریب خوشحالی کند و فریم‌هایی از او ثبت شود که پیش‌تر مشابه آن با گل صعود به فینال آسیا در ذهن هواداران پرسپولیس به جای مانده بود.

شاید همه سیامک نعمتی، شماره ۸۸ پرسپولیس را با شوت سر ضربش به السد در ورزشگاه آزادی که منجر به صعود سرخ‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد به خاطر بیاورند. شوتی که به تور چسبید و دروازه‌ای برای صعود پرسپولیس به فینال آن سال شد.

نعمتی حالا در آستانه شروع پنجمین فصل خود با پیراهن پرسپولیس است. بازیکنی که به عنوان وینگر چپ توسط برانکو جذب شد و در فصلی که گذشت یحیی از او به عنوان مدافع راست استفاده کرد. سیامک در هفته‌های پایانی فصل با مصدومیتی که داشت از روزهای اوج خود فاصله گرفت ولی با روحیه بالایی در پی شروع یک فصل خوب است که با مرحله حذفی لیگ قهرمانان شروع خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان