//
کدخبر: ۳۲۳۱۰۸ //

نفس راحت بارسلونا بعد از جدایی گریزمان

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در صورت ماندن در بارسلونا فشار مالی مضاعفی را به این باشگاه تحمیل کرد.

 نفس راحت بارسلونا بعد از جدایی گریزمان
به گزارش فرتاک نیوز،

قرض دادن آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید اگرچه با توجه به 130 میلیون یورویی که بارسلونا برای خریدش به این تیم پرداخت ضرری بزرگ محسوب می‌شود اما به نوعی برای باشگاه کاتالان حکم جلوگیری از ضرر بیشتر بود.

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا، گریزمان که با قراردادی قرضی دارای بند خرید قطعی 40 میلیون یورویی به اتلتیکومادرید برمی‌گردد، در صورتی که تا پایان قرارداد 5 ساله‌اش در بارسلونا می‌ماند رقمی بالغ بر 95 میلیون یورو آن هم بدون احتساب پاداش‌ها از کاتالان‌ها گرفته بود.

او که در سال اول قراردادش 17 میلیون یورو و در سال دوم 18 میلیون یوروی دیگر حقوق گرفت. حقوق گریزمان در بارسلونا در فصل جاری به 19 میلیون یورو، در فصل بعد به 20 میلیون یورو و در فصل آخر قراردادش به 21 میلیون یورو افزایش پیدا می‌کرد. به این ترتیب بارسلونا در صورتی که خوش‌شانس باشد و اتلتیکومادرید حاضر به خرید قطعی مهاجم فرانسوی باشد، حداقل از پرداخت 60 میلیون یورو حقوق خالص به گریزمان معاف می‌شود. با احتساب 10 میلیون یورویی که بابت یک فصل قرض دادن گریزمان به روخی بلانکو و 40 میلیون یوروی دیگری که از قطعی شدن قرارداد این بازیکن عاید بارسا می‌شود، در حقیقت باشگاه کاتالان 110 میلیون یورو برای خودش پس انداز خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان