//
کدخبر: ۳۲۳۰۳۱ //

ششگلانی: تراکتور را به کسی می‌دهیم که زنوزی بگوید

رییس هییت فوتبال تبریز درباره انتقال مالکیت باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

ششگلانی: تراکتور را به کسی می‌دهیم که زنوزی بگوید
به گزارش فرتاک نیوز،

دقایقی پس از تجمع گسترده هواداران تراکتور و اعلام غیررسمی مدیرعامل مبنی بر تغییر مالکیت باشگاه، مدیران تی تی ها در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند که «تیم به هیئت فوتبال تحویل داده می‌شود».

در همین خصوص رییس هیئت فوتبال تبریز، جواد ششگلانی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت فوتبال قصد تیمداری دارد؟ گفت: «خیر ما به هیچ عنوان چنین قصدی نداریم. من با آقای زنوزی هم صحبتی نداده‌ام.»

وی همچنین توضیح داد: «ما منتظر نظر آقای زنوزی هستیم و به هرکسی که او بگوید ما باشگاه را منتقل می‌کنیم و خودمان قصد نداریم که بر باشگاه مالکیت کنیم.»

او در خصوص تصمیم تراکتوری‌ها اظهار داشت: «وظیفه ما این است که نقش انتقالی را انجام دهیم و نمی‌دانم منظور مدیران تراکتور از تحویل باشگاه چه چیزی است و در این باره باید دیدگاه خود را بگویند.»

ششگلانی راجع به تلاش هیئت فوتبال در ماجرای تراکتور عنوان کرد: «جلسات متعددی تشکیل شده و ادامه هم خواهد یافت. جلسه با دستگاه‌های نظارتی و مسئولان ذی ربط بوده که در فرمانداری و استانداری و حتی بیت امام جمعه و اداره ورزش تشکیل شده است.»

رییس هیئت فوتبال در مورد احتمال بازگشت تراکتور به مالکان قبلی گفت: «این احتمال دارد وجود دارد اما بنیاد تعاون سپاه یا کارخانه هنوز درخواستی نداده‌اند و من اطلاعی ندارم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان