//
کدخبر: ۳۲۲۷۲۳ //

تغییر موضع عجیب مجیدی؛ چه کسی فرشید اسماعیلی را نمی‌خواهد؟

یکی از بازیکنان فصل گذشته تیم استقلال شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد؛ او در برنامه‌های سرمربی جای ندارد، درحالیکه قرار بود قراردادش تمدید شود!

تغییر موضع عجیب مجیدی؛ چه کسی فرشید اسماعیلی را نمی‌خواهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم استقلال تهران پیش از عزیمت به امارات برای برپایی اردوی تدارکاتی قبل از مصاف با الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، آخرین تلاش‌ها برای جذب بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی را انجام می‌دهد.

استقلال درحالیکه بازیکنانی جذب کرده، ۷ بازیکن را تا این لحظه از دست داده است. قایدی، دیاباته، میلیچ، نادری، ریگی، شجاعیان و اسماعیلی بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شده‌اند و برای فصل آتی آبی پوشان را همراهی نخواهند کرد.

این بازیکنان -به غیر از قایدی و میلیچ که جدایی‌اش نهایی شده بود- درحالی استقلال را ترک کرده‌اند که فرهاد مجیدی سفت و سخت مواضعی را برای عدم جدایی حتی یک بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی ترتیب داده بود.

مجیدی‌ پس از پیروزی در شهرآورد تهران وقتی از حامی مالی باشگاه گلایه داشت و رابطه‌اش برخلاف امروز با احمد مددی، مدیرعامل باشگاه طبق روال عادی نبود، در میان خبرنگاران اعلام کرده که به تمامی بازیکنانش نیاز دارد و هیچ یک از آنها -به غیر از قایدی که مخالفتی از اول برای جدایی‌اش وجود نداشت- نباید تیم را ترک کنند.

مجیدی در ۲۸ تیرماه در میان خبرنگاران درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتش گفته بود: «تیمی که اکنون در اختیار دارم بارها گفته‌ام در آسیا حرف برای گفتن دارد. اجازه نمی‌دهم یک بازیکن از استقلال جدا شود و اگر این اتفاق بیفتد من هم می‌روم. باید قرارداد تمام بازیکنانم را تمدید کنند. ۴۵ روز دیگر با الهلال بازی داریم. اینگونه نیست که یک تیم الکی بالا برود.یک تیم باید ساختار داشته باشد. فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و در کل اکثر بازیکنان استقلال آخر فصل قراردادشان تمام می‌شود. آقایان عین خیال‌شان نیست و در باشگاه نشسته‌اند.»

اکنون وضعیت یک بازیکن عجیب به نظر می‌رسد: فرشید اسماعیلی. یکی از کاپیتان‌های فصل گذشته استقلال در فاصله دو هفته مانده به بازی مقابل الهلال و در حالیکه هنوز یک بازیکن بازیساز هم جذب استقلال نشده، از سوی باشگاه در لیست تمدیدی‌های مجیدی قرار ندارد! رفتار صورت گرفته در قبال اسماعیلی و وضعیتی که او اکنون تجربه می‌کند در حالی عجیب به نظر می‌رسد که مجیدی مدعی بود باید قراردادش تمدید شود اما وقتی شایعات پیرامون احتمال همکاری مجدد او با این باشگاه مطرح شد، طی بیانیه‌ای رسمی معلوم شد که او در لیست مجیدی برای فصل جدید جای ندارد!

درحالیکه طی مدت اخیر اتفاقی از نظر انضباطی میان مجیدی و اسماعیلی رخ نداده اکنون به گواه منابع ما اینطور مشخص شده که عدم ادامه همکاری با اسماعیلی یک تصمیم از سوی کادرفنی نیست. اسماعیلی درحالی باید آبی پوشان را ترک کند که مشکلی با فرهاد مجیدی ندارد.

به گواه منابع ما عدم حضور اسماعیلی در لیست فصل آینده استقلال به دلیل مواضع تند این بازیکن علیه مدیریت باشگاه است. اسماعیلی که طی فصل گذشته به خصوص به عنوان یکی از بازیکنانی که همواره مدیریت را مورد انتقاد قرار داده، اکنون به همین دلیل نمی‌تواند برای فصل جدید همبازیانش را همراهی کند. در مورد این بازیکن گفته می‌شود که به دلیل مصوبه‌ای که در جلسات هیات مدیره مطرح شده، ادامه حضورش در استقلال میسر نیست و به همین خاطر پایان همکاری او با پایان فصل اخیر همزمان شده است.

بررسی عملکرد اسماعیلی طی فصل گذشته نشان می‌دهد که او نه خیره کننده فعالیت داشته و نه عملکرد ضعیفی را ثبت کرده که به گواه کارشناسان سینوسی بوده و از همین خاطر مشکلی برای ادامه همکاری او از نظر فنی وجود نداشته است. اکنون پاسخ این سوال از سوی هواداران که چه کسی اسماعیلی را نخواست، کاملا شفاف و واضح است!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان