//
کدخبر: ۳۲۲۳۹۲ //

مرخصی ساعتی برای جذب مهاجم جدید پرسپولیس

جذب بازیکن جدید پرسپولیس با راهکاری جالب از سوی معاون اجرایی سرخ‌پوشان همراه بوده است.

مرخصی ساعتی برای جذب مهاجم جدید پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم شکوری که به دلیل پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی پادگان شده و به همین منظور طی حکم جدید باشگاه به عنوان مشاور در کنار جعفر سمیعی حضور دارد، شب گذشته در حالی مذاکرات با حامد پاکدل را پیش برد که بعد از اعلان نهایی مدیران این تیم برای مذاکرات و عقد قرارداد، مجبور شد از پادگان محل خدمتش برگه مرخصی ساعتی دریافت کند.

 

مدافع اسبق پرسپولیس که اکنون برخلاف همتایان خود با طی کردن مراحل تحصیلی توانسته به عنوان مدیر ورزشی بار دیگر به فوتبال بازگردد، بعد از تجربه‌ای که در فدراسیون فوتبال داشت، اکنون به عنوان معاون اجرایی و سخنگو پرسپولیس در کنار جعفر سمیعی حضور دارد. او طبق مدارکی که در اختیار داشته، باید نزدیک نزدیک به یک ماه و اندی دوران آموزشی را پشت سر بگذارد و بعد از آن کارت پایان خدمت خود را دریافت خواهد کرد. البته در این زمینه شایعاتی نیز درباره شکوری شکل گرفته بود که با توجه به حضور طولانی مدت او در کنار تیم در هندوستان در مرحله قبلی لیگ قهرمانان و همچنین دیگر سفرهای خارجی که داشت، به نظر می‌رسد در حد همان شایعه بوده باشد.

 

شکوری شب گذشته و با تصمیم یحیی گل محمدی مبنی بر مذاکره نهایی با حامد پاکدل و جذب وی، مقدمات این کار را فراهم ساخت و در ادامه امروز نیز با دریافت برگه مرخصی از پادگان محل خدمت خود، راهی باشگاه شد تا مراحل عقد قرارداد را به سرانجام برساند و در نهایت نیز بار دیگر به پادگان بازگشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۳۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان