//
کدخبر: ۳۲۲۳۲۲ //

دور جدید تمرینات نساجی آغاز شد

دور جدید تمرینات تیم نساجی از روز گذشته در استادیوم کارگران تهران زیر نظر ساکت الهامی آغاز شد.

دور جدید تمرینات نساجی آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در تمرینات تیم های لیگ برتر و به هنگام انجام کارهای تاکتیکی معمولا بازیکنان با کاور از هم متمایز می شوند اما در تمرین دیروز نساجی همه بازیکنان لباس یکرنگ به تن داشتند و هد بند بود که آنها را از هم جدا می کرد. به نظر می رسد استفاده از این ابزار در تمرین به جای کاور به این خاطر است که بازیکنان با سر بالا فوتبال بازی کنند. این یکی از اشکالات ریز فوتبالیست های ایرانی است که شاید به خاطر کیفیت زمین ها هم باشد. در نتیجه بازیکن برای کنترل توپ مجبور می شود مدام به زمین نگاه کند در حالی که نگاهش باید رو به جلو و توامان به فضا و بازیکن حریف باشد. و شاید هم بازیکنان فوتبال ایران از پایه به خوبی آموزش ندیده اند که مدام باید سرشان بالا باشد و اطراف را نگاه کنند.

سال های پیش یورگن گده مربی آلمانی هم این ایده را در تمرینات تیم هایی که در ایران در آن مربی بود پیاده و از هد بند به جای کاور استفاده می کرد.

ساکت الهامی در اولین تجربه سرمربیگری اش تراکتور را قهرمان جام حذفی کرد و در دومین تجربه سرمربیگری اش تیم در حال سقوط نساجی را در جدول بازی های لیگ برتر نگه داشت. اگر چه در نساجی از پرداخت های کلان و بازیکنان اسمی خبری نیست اما ساکت الهامی امیدوار است در فصل پیش رو حرف های زیادی با تیم مازنی برای گفتن داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان