//
کدخبر: ۳۲۲۲۸۶ //

پیولی: جدایی رونالدو از یوونتوس غیرمنتظره بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس را غیر منتظره خوانده اما همچنان آنها را تیمی مدعی می دارد.

پیولی: جدایی رونالدو از یوونتوس غیرمنتظره بود
به گزارش فرتاک نیوز،

میلان که فصل جدید رقابت‌های سری‌آ را با پیروزی برابر سمپدوریا آغاز کرد، فردا شب در چارچوب هفته دوم این مسابقات میزبان کالیاری خواهد بود؛ تیمی که در هفته اول با تساوی 2-2 مقابل اسپزیا متوقف شده بود.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از دیدار برابر کالیاری گفت: "بله قصد داریم شروع خوب مان در مسابقات لیگ را ادامه دهیم. فردا با تیمی سخت‌کوش و منظم روبرو می‌شویم. از سختی های این مسابقه آگاه هستیم اما در عین حال ویژگی های خودمان را نیز می دانیم. هر مسابقه باعث رشد ما می شود و به ما ایده هایی می‌دهد که کار کنیم و به پیشرفت ادامه دهیم."

پیولی درباره جدایی کریستیانو رونالدو یوونتوس گفت: "این یک جدایی غیر منتظره بود اما فکر نمی‌کنم که چیزی تغییر کرده باشد. هفت تیم بسیار قوی وجود دارند و جنگ برای قهرمانی تا پایان ادامه خواهد داشت."

 

وضعیت زلاتان ابراهیموویچ و فرانک کسیه: " آنها تلاش زیادی انجام داده و پیشرفت کرده اند و امیدواریم که از هفته آینده در تمرینات گروهی حاضر شوند. همچنین امیدوارم که بعد از وقفه بازی های ملی به ترکیب تیم بازگردند."

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان