//
کدخبر: ۳۲۲۱۵۹ //

تمرین پرسپولیس| حضور بازیکن جدید در جمع سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز جمعه را با حضور بازیکن جدید و در غیاب ملی‌پوشان از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

تمرین پرسپولیس| حضور بازیکن جدید در جمع سرخپوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیش از شروع تمرین، بازیکنان کار با توپ و تنیس‌فوتبال بازی کردند. رضا اسدی، خرید جدید باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از عقد قرارداد با سرخپوشان، در محل تمرین حضور یافت و مورد استقبال کادرفنی و بازیکنان قرار گرفت.

تمرین آدینه، پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با گرم کردن بدن‌ها آغاز شد.

آقا وسط به مدت یک ربع و پاسکاری تحت فشار در بخش کوچکی از زمین

در برنامه بود و سانتر از جناحین، حمله به دروازه و گلزنی زیر نظر کادرفنی به اجرا در آمد.

فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین بود و سرخپوشان به جهت اولین بازی دوستانه در فصل جدید برابر تیم ملی دانشجویان، سبک‌تر تمرین کردند.

رضا اسدی بازیکنان جدید پرسپولیس که امروز به تیم ملحق شد، با آمادگی خوبی در تمام بخش‌های تمرین در کنار بازیکنان شرکت داشت. سایر بازیکنان هم بدون مشکل در همه بخش‌های تمرین حضور یافتند.

نکته قابل توجه در تمرین امروز سرخپوشان باز هم حضور کریم باقری و مهرداد خانبان در تمرین بود. درحالی که این دو مربی به کادرفنی تیم ملی ملحق شده اند و اکنون اردوی تیم ملی هم در جریان است اما این دو همچنان در این اردو حاضر نشده اند. 

تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر فردا شنبه اولین بازی دوستانه در فصل جدید و پیش از سفر به تاجیکستان را برگزار خواهد کرد. این بازی تدارکاتی در غیاب ملی‌پوشان انجام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان