//
کدخبر: ۳۲۲۰۸۸ //
شاهرخ بیانی:آقای بازیکن، 7 میلیارد تومان پول کمی است؟

همسر بازیکنان از برند استقلال پول در می‌آورند/بازیکنی که جام نیاورده، چرا ناز می‌کند؟

شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از زیاده‌خواهی برخی بازیکنان در وضعیت این روزهای فوتبال باشگاهی کشور انتقاد کرد.

همسر بازیکنان از برند استقلال پول در می‌آورند/بازیکنی که جام نیاورده، چرا ناز می‌کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهرخ بیانی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید به فرهاد مجیدی خسته نباشید بگویم. مجیدی گفته بود اگر یک بازیکن هم برود نمی‌مانم اما اسکلت تیم عوض شده است. وقتی این اتفاق می‌افتد، زمان لازم است تا تیم جا بیفتد. با شرایطی که کمتر از 20 روز دیگر با الهلال عربستان بازی داریم، کار برای مجیدی سخت خواهد بود. امسال مجیدی خودش خواسته تیم را ببندد، نه تیم دست دلال‌ها بوده و نه فرد دیگری. ما هم از تصمیمات سرمربی حمایت می‌کنیم و امیدوارم نتیجه بگیرد.

بازیکن تتو می‌کند و کری می‌خواند اما قراردادش را تمدید نمی‌کند

وی با اشاره به تمدید نکردن برخی از بازیکنان استقلال از جمله ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی گفت: باید عاشق استقلال باشید، وگرنه پول همیشه است. چطور این بازیکنان لوگوی استقلال را «تتو» می‌کنند، کُری می‌خوانند و لوگوی استقلال را می‌بوسند اما الان حاضر نیستند قراردادشان را تمدید کنند؟ همه آن کارها شعار بود؟ رفتارهای ضد و نقیض در فوتبال ما زیاد است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده؛ بایکنی که تاپ نیست، توقع زیادی دارد. اگر بازیکن پول کمی هم بگیرد، اشکالی ندارد، چون استقلال خانه‌اش است.

بازیکنی که جام نیاورده، چرا ناز می‌کند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آقای بازیکن، مگر جامی آورده‌ای که توقعت را زیاد کرده‌ای؟ بهتر نیست به هواداران احترام بگذارید؟ شما فرهاد مجیدی را می‌شناختید، چقدر پشت شما ایستاد؟ چطور در بازی‌ها او را بغل می‌کردید اما الان ناز می‌کنید؟ کاری به احمد مددی، مدیرعامل استقلال ندارم اما سقف خوبی برای قراردادها گذاشته‌اند. طوری این بازیکنان ناز می‌کنند که گویا گل 50 متری زده‌اند یا یک تنه نتیجه بازی‌های استقلال را عوض کرده‌اند! چه اتفاقی برای فوتبال ما افتاده که بازیکن متوسط این همه ادعا دارد؟

آقای بازیکن، 7 میلیارد تومان پول کمی است؟

بیانی با انتقاد شدید از رفتار بازیکنان استقلال تصریح کرد: خالکوبی کردن و لوگو را بوسیدن نشانه تعصب نیست. عشق به تیمت را باید الان نشان دهی. اگر استقلال 7 میلیارد می‌دهد و تیم دیگری 10 میلیارد، باز هم استقلال ارجحیت دارد، چون اینجا طرفدار زیاد دارد و سکوی پرتابی برای پیشرفت شما خواهد بود. پیراهن استقلال خیلی با ارزش است. این طرفداران الکی هوادار استقلال نشده‌اند، لطفا احترام بگذارید. یک زمانی هست که تفاوت پیشنهاد تیم دیگری با استقلال 5 میلیارد تومان است، اشکالی ندارد و برو اما 7 میلیارد کم پولی است؟ به غیر از سپاهان و پرسپولیس کجا می‌خواهید بروید؟ هر جایی بروید، خودتان ضرر کرده‌اید.

مجیدی این همه پشت بازیکنان ایستاد، چرا احترامش را حفظ نکردید؟

وی ادامه داد: وقتی قیمت‌های درخواستی بازیکنان را می‌شنوم، سرم سوت می‌کشد. مگر اینها چکار کرده‌اند؟ آقایان همین 7 میلیارد ماهی 700،800 میلیون تومان می‌شود. پزشکان این همه پول در نمی‌آورند که شما در می‌آورید. در این سال‌ها چه خوشحالی به هواداران هدیه داده‌اید؟ آیا شما ندیدید هوادار 65 ساله با شرایط ویروس کرونا جلوی باشگاه استقلال حضور داشت و گفت نگران تیم محبوبش است؟ چرا احترام نمی‌گذاری؟ یک زمانی هست مثل دوران خودمان باشگاه بگوید نمی‌خواهیم، آن وقت شرایط فرق می‌کند. این همه مجیدی فصل گذشته با دادن پاداش از شما حمایت کرد، چرا پای او نایستادید و احترام سرمربی را نگه نمی‌دارید؟ لطفا برای استقلال ناز نکنید. بازیکن باید آرزو کند در استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشد. شما از استقلال به تیم ملی می‌رسید. مجیدی کار خوبی کرد، نباید التماس بازیکنان را بکنیم.

همسر بازیکنان از برند استقلال پول در می‌آورند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: آقای بازیکن، وقتی در استقلال هستی کم از تبلیغات در صفحات مجازی پول در می‌آوری؟ استقلال یک برند برای پول در آوردن شما شده است. این روزها همسر بازیکنان هم از حضور در اینستاگرام پول در می‌آورند. وقتی مهدی قایدی به استقلال آمد، کسی او را نمی‌شناخت، نه جثه‌ای داشت نه بازیکنی بود که بگوییم سرزن است یا شوت‌زن. با او قرارداد 5 ساله بستند و امروز مهدی قایدی شد. از انتقال این بازیکن به شباب الاهلی امارات چقدر گیر استقلال آمد؟ آیا نمی‌توان باز هم مهدی قایدی‌ها را پیدا کرد؟ آقای مطهری، خودت گفتی عاشق استقلال بودی، طرفدار هم به شما علاقه‌مند است، چرا این همه انتظار داری؟

قاسمی‌نژاد جزو بهترین‌ها است

بیانی در پایان گفت: امین قاسمی‌نژاد را یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته فوتبال ایران دیدم و او خیلی به درد استقلال و فرهاد مجیدی می‌خور

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان