//
کدخبر: ۳۲۱۶۰۱ //

آرش رضاوند: پس از صحبت با مجیدی بدون هیچ گونه حرفی، قراردادم را امضا کردم

هافبک استقلال گفت: صحبت من با مجیدی کلا 5 دقیقه طول کشید و هر مبلغی را او تعیین کرد، امضا کردم.

آرش رضاوند: پس از صحبت با مجیدی بدون هیچ گونه حرفی، قراردادم را امضا کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش رضاوند پس از عقد قرارداد دو ساله با استقلال تهران گفت: خوشحالم که قراردادم را به مدت دو سال با استقلال تمدید کردم و امیدوارم بتوانم بازیکن مفیدی برای آبی پوشان باشم.

وی افزود: من جلسه ۵ دقیقه ای را فرهاد مجیدی داشتم و سپس بعد از صحبت با او و بدون هیچ گونه حرفی، قراردادم را امضا کردم تا در خدمت تیم محبوبم، استقلال باشم.

وی با انتقاد از فضای مجازی افزود: متاسفانه شایعات در فضای مجازی پیرامون من بسیار بود. من می خوابیدم و بیدار می شدم و می دیدم از قول من صحبت های زیادی شده است.

هافبک تیم فوتبال استقلال از زمانی که لیگ تعطیل شد فقط یک بار با آقا فرهاد صحبت کرده ام و خوشحالم از اینکه قراردادم را با استقلال تمدید کردم. من به این تیم علاقه دارم و هیچ منتی هم نیست و همه تلاش خواهیم کرد تا استقلال سربلند باشد.

وی در مورد اینکه گفته شده است از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشته، ادامه داد: من اولویت اولم استقلال بود. راجع به رقم قردادهایی که این روزها گفته می‌شود بالاست و صحبتی نمی کنم اما وقتی آقا فرهاد از من خواست که قرارداد را امضا کنم به سرعت این کار را انجام دادم.

آرش رضاوند در پایان و در خصوص نگرانی هواداران استقلال برای دیدار برابر الهلال عربستان گفت: به احتمال زیاد از فردا تمرینات ما شروع خواهد شد. ۲۰ روز تا دیدار برابر الهلال باقی مانده است. ما تنها دو هفته است که تمرین نمی کنیم. امیدوارم سیاوش یزدانی و دیگر بازیکنان هم قراردادشان را با استقلال امضا کنند تا همگی با شروع دوباره تمرینات آماده دیدار برابر الهلال باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان