//
کدخبر: ۳۲۱۵۳۴ //

لیگ برتر انگلیس| آتش‌بازی منچسترسیتی برای کسب اولین پیروزی/ برنتفورد با قدوس یک امتیاز گرفت

دیدارهای روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی قاطعانه تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دنبال شد.

لیگ برتر انگلیس| آتش‌بازی منچسترسیتی برای کسب اولین پیروزی/ برنتفورد با قدوس یک امتیاز گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه بازی‌های روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد میهمان خود تیم نوریچ را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که اولین پیروزی فصل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود، تیم کرول بازیکن حریف در دقیقه 7 با گشودن دروازه خودی گل نخست را به نام خود ثبت کرد. پس از او جک گریلیش خرید جدید سیتی در دقیقه 22 اولین گل خود را برای این تیم زد. آیمریک لاپورت در دقیقه 64، رحیم استرلینگ در دقیقه 71 و ریاض محرز در دقیقه 84 نیز سه گل بعدی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی تیم برنتفورد در حضور 20 دقیقه‌ای سامان قدوس که در دقیقه 70 به جای فران اونیکا به میدان رفت، در خانه تیم کریستال پالاس به تساوی بدون گل بسنده کرد و یک امتیاز گرفت.

همچنین مصاف تیم‌های استون‌ویلا و نیوکاسل در ویلاپارک با پیروزی 2 بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت. دنی اینگز در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول و انور القاضی در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

و اما در مصاف جذاب تیم‌های اورتون و لیدزیونایتد در ورزشگاه اِلَندرود هم دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی 2-2 بسنده کردند. کلاورت لوین در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی و دمارای گری در دقیقه 50 برای اورتون تحت هدایت رافائل بنیتس گلزنی کردند. ماتویوژ کلیچ در دقیقه 41 و رافینیا در دقیقه 72 گل‌های تیم مارچلو بیلسا را زدند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 به وقت تهران تیم برایتون میزبان واتفورد خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان