//
کدخبر: ۳۲۱۴۱۱ //
ادعای مارکا؛

ناصرالخلیفی‌نه؛ پرز برای امباپه سراغ امیر قطر می‌رود!

به نظر می رسد که طی روزهای آینده دیداری بین فلورنتینو پرز و حمد آل ثانی امیر قطر شکل خواهد گرفت.

ناصرالخلیفی‌نه؛ پرز برای امباپه سراغ امیر قطر می‌رود!
به گزارش فرتاک نیوز،

تمیم بن حمد آل ثانی و فلورنتینو پرز دو فرد کلیدی در انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید محسوب می‌شوند. اولی مالک پاری سن ژرمن محسوب می شود که قصد دارد به هر شکلی که شده امباپه را در تیمش حفظ کند و دومی کسی است که قصد دارد با بازیکنی قرارداد امضا کند که بسیاری از هواداران رئال مادرید انتظار آن را می کشند؛ به این امید که کیلیان به پادشاه جدید فوتبال دنیا تبدیل شود.

اما برای جذب کیلیان امباپه، رئال مادرید باید آل ثانی، امیر قطر را راضی کند و به نظر می رسد که در این راه مذاکره ای بین او و فلورنتینو پرز شکل خواهد گرفت. در واقع قرار است مذاکره بدون واسطه شکل بگیرد چراکه بحث کیلیان امباپه برای حمد آل ثانی کاملاً کلیدی است.

01628223

با این حال تمیم بن حمد آل ثانی همواره نشان داده که مذاکره کردن با او تا چه میزان دشوار است. از زمانی که این قطری مالکیت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را برعهده گرفته به وضوح این مسئله را نشان داده است. در واقع PSG طی سال‌های گذشته در تمام جنگ های نقل و انتقالاتی که در آن حضور داشته به پیروزی رسیده است. ضربه بزرگ به بارسلونا بود، جایی که توانست در سال 2017 نیمار را از این تیم به خدمت بگیرد. او همچنین در راه جذب کیلیان امباپه از موناکو بر رئال مادرید غلبه کرد. این پایان کار نبود و پاری سن ژرمن در تابستان امسال نیز فوق ستاره هایی نظیر لیونل مسی و سرخیو راموس را به خدمت گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار این دیدار احتمالی حمد آل ثانی و فلورنتینو پرز خواهد بود و آیا رئیس رئال مادرید می تواند امیر قطر را برای فروش کیلیان امباپه راضی کند یا خیر.

01633724

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان