//
کدخبر: ۳۲۱۳۶۲ //

کرمانشاهی: ۶۵ درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کردم/ به احتمال زیاد از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شوم

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد.

کرمانشاهی: ۶۵ درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کردم/ به احتمال زیاد از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت، اظهار داشت: من یک فصل دیگر قرارداد دارم، ولی در قراردادم بند آزادسازی وجود دارد و مشکلی برای جدایی از نفت مسجدسلیمان ندارم. واقعیت این است که تصمیم به جدایی گرفتم و فکر می‌کنم تا هفته آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به مشکلات و حاشیه‌های نفت مسجد‌سلیمان در فصل گذشته خاطر نشان کرد: واقعیت این است که بازیکنان ما از لحاظ فوتبالی فصل خوبی داشتند و حتی در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفتیم، ولی متأسفانه اذیت‌مان کردند. همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد که تیم با مشکل و برخی حاشیه‌ها مواجه شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چند درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است، گفت: من 65 درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم و قرار بود 10 درصد دیگر بدهند که ندادند. از طرفی قرار بود به من هدیه 10 میلیون تومانی بدهند و یک کارت هدیه هم دادند که اول گفتند 10 میلیون تومان است و سپس تبدیل به پنج میلیون تومان شد. در نهایت هم دو میلیون تومان در آن کارت وجود داشت و با وجود قول‌هایی که داده بودند دیگر این کارت را شارژ نکردند.

کرمانشاهی در پایان تأکید کرد: من تصمیم خود را برای جدایی گرفته‌ام و سعی می‌کنم از بین پیشنهادهای ارائه شده بهترین تصمیم را بگیرم و تیمم را انتخاب کنم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان