//
کدخبر: ۳۲۱۲۹۷ //

مجیدی به دنبال تقویت خط حمله استقلال

به نظر می رسد که فرهاد مجیدی برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال جذب دو عنصر تهاجمی و خارجی برای استقلال است.

مجیدی به دنبال تقویت خط حمله استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تقریبا تمام هواداران و حتی کادرفنی و مدیران استقلال منتظر تعیین تکلیف شرایط فروش مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات هستند. اتفاقی که طبق اخباری که از گوشه و کنار به گوش می رسد، طی روزهای آینده رسمی می شود و باشوی کوچک راهی لیگ امارات خواهد شد تا از مبلغ حاصل از فروش این بازیکن، استقلال بتواند مشکلات مالی خود را حل کند.

اینکه چرا مدیران استقلال از مدت ها پیش به دنبال حل کردن مشکلات مالی خود نبودند که در حساس ترین مقطع پیش فصل با بحران مالی مواجه نشوند، بحث جداگانه ای است. در برهه حساسی که تیم ها با توجه به میزان تقویت خود و جذب بازیکنان کارآمد، تقریبا تکلیف قهرمان لیگ و تیم های مدعی را مشخص می کنند آبی پوشان با مشکلات مالی روبرو شده اند و به نظر می رسد فرهاد مجیدی و احمد مددی سعی دارند با دریافت هزینه ترانسفر قایدی به صورت نقدی، مشکلات مالی خود از جمله هزینه های جذب بازیکن جدید و تمدید با ستاره های خود را تأمین کنند.

اما نکته مهمی که فرهاد مجیدی چندی پیش در صحبت هایش مطرح کرد، اشاره به احتمال حضور بازیکنان خارجی در ترکیب استقلال بود. سرمربی آبی پوشان در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه گفته بود: من با چند بازیکن مورد نظر مذاکرات فنی را انجام دادم و باهم به توافق رسیدیم. این بازیکنان از دوشنبه هفته آینده مذاکرات مالی و اصلی را با آقای مددی انجام خواهند داد تا به تیم اضافه بشوند. البته بازیکنان داخلی و خارجی دیگری هم احتمال دارد به استقلال بپیوندند و مذاکرات ما با آنها ادامه دارد.

با توجه به جدایی قطعی دیاباته و غیررسمی مهدی قایدی و همچنین نامشخص بود وضعیت ارسلان مطهری، فرهاد مجیدی برای پر کردن جای خالی این افراد، سعی در جذب یک مهاجم خارجی دارد. آنگونه که از درون باشگاه استقلال به گوش می رسد، مجیدی سعی دارد یک مهاجم نوک خارجی جذب کند تا مشکلات گلزنی تیمش در فصل گذشته را حل کند.

علاوه بر این، او به دنبال یک هافبک خارجی دیگر نیز هست که بتواند پشت سر مهاجمین بازی کند و کارهای بازیسازی و ایجاد موقعیت برای خط حمله تیمش را انجام دهد. هافبکی که بتواند به خط حمله استقلال تنوع تاکتیکی داده و حلقه مفقوده سالهای گذشته خط میانی آبی پوشان را پر کند.

به هر حال با توجه به افزایش شدید قیمت ارز و مشکلات مالی شدید استقلال، مشخص نیست مجیدی تا چه اندازه قادر خواهد بود از میان گزینه های خارجی، خط حمله تیمش را تقویت کند و اصولا در دوران مدیریت فعلی استقلال، جذب بازیکن خارجی ممکن خواهد بود یا خیر. به هر حال قطعی شدن فروش قایدی به شباب الاهلی و تزریق منابع مالی به استقلال، می تواند خیلی از مسائل را روشن کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان