//
کدخبر: ۳۲۱۱۸۷ //

گزینه‌های احتمالی جایگزینی نوراللهی در پرسپولیس

پرسپولیس بعد از جدایی احمدنوراللهی گزینه‌های مختلف را برای جایگزینی وی بررسی می‌کند.

گزینه‌های احتمالی جایگزینی نوراللهی در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در فصل بیستم لیگ برتر از ۳ هافبک دفاعی استفاده کرد. احمدنوراللهی، میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا. از این جمع قرارداد نوراللهی و کامیابی‌نیا بعد از پایان لیگ بیستم به پایان رسید. پرسپولیسی‌ها با توجه به شکایت کالدرون و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال آن بودند که هر چه زودتر تیم خود را تعیین تکلیف کنند. در عین حال شاگردان گل محمدی در شهریور ماه باید در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان بروند.

با این اوصاف باشگاه پرسپولیس خیلی زود وارد پروسه نقل و انتقلات شد. با وجود تلاش‌های پرسپولیسی‌ها، احمد نوراللهی دیروز به طور رسمی از پرسپولیس جدا و راهی لیگ امارات شد.

بعد از خروج او احتمالاً مذاکرات با رضا اسدی جدی‌تر دنبال شود. اسدی به جز پست هافبک دفاعی سابقه بازی در دفاع میانی را هم دارد. به این طریق عملاً خیال کادرفنی پرسپولیس بابت فشردگی رقابت‌ها و مصدومیت‌های احتمالی مدافعان یا هافبک دفاعی‌اش راحت خواهد شد.

در فصل بیستم سعید حسین‌پور بازیکن جوان پرسپولیس که سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را دارد به صورت قرضی راهی ماشین‌سازی شده بود. اگربنابرهر دلیلی توافق پرسپولیس و اسدی امکانپذیر نباشد احتمالاً او به عنوان ذخیره کامیابی نیا و سرلک در لیست پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان