//
کدخبر: ۳۲۰۹۷۸ //

آقای گل به خاطر سردار نیمکت نشین شد

در مصاف زنیت سن پترزبورگ با لوکوموتیو مسکو از هفته چهارم لیگ برتر روسیه یک اتفاق جالب رخ داد و آن این بود که زنیت با سه مهاجم و شیوه 3-3-4 بازی نکرد.

 آقای گل به خاطر سردار نیمکت نشین شد
به گزارش فرتاک نیوز،

زنیت پیش از این و در سه بازی انجام شده با سه مهاجم به میدان آمد و سه پیروزی متوالی با همراه 10 گل زده به دست آورد. زنیت فصل گذشته هم با 76 گل زده دارای بهترین خط حمله در فوتبال روسیه بود که از این تعداد گل 19 گل توسط سردار آزمون و 20 گل توسط آرتم جیوبا به ثمر رسید که به همین بهانه آقای گل بازی های لیگ برتر روسیه شد.

اتخاذ این تصمیم طبیعی بود به این خاطر که زنیت در بازی های پیشین به مصاف خیمکی – روستوف و کراسنودار رفته بود اما در بازی شب گذشته از هفته چهارم لیگ برتر روسیه با لوکوموتیوی مسابقه داد که یکی از تیم های مدعی لیگ برتر روسیه بشمار می رود. بر اساس تصمیم سماک سرمربی زنیت آرتم در این بازی روی نیمکت نشست و زوج سردار آزمون – یروخین بازی کردند و در نهایت آرتم در دقایق پایانی بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد.

این پرسشی بود که در کنفرانس خبری بعد از بازی سماک به آن جواب داد. چرا آرتم که بهترین گلزن زنیت و لیگ برتر روسیه به حساب می آید در بازی با لوکوموتیو روی نیمکت نشست؟ :« طبق برنامه‌ای که برای این بازی داشتیم با دو مهاجم یعنی سردار آزمون و ساشا یروخین وارد میدان شدیم. آنها در بازی‌های اخیر بسیار خوب و مفید بودند. بنابراین این دو بازیکن را برای بازی با لوکوموتیو  انتخاب کردیم.»

زنیت هم اکنون با 10 امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه به حساب می آید. سردار آزمون در سه بازی گذشته 4 گل از 10 گل تیمش را به ثمر رساند و در بازی دیشب هم گلی که توسط زنیت به ثمر رسید حاصل خطای پنالتی بود که روی سردار آزمون رخ داد. به نظر می رسد جوانی سردار و هم چنین یروخین و هم چنین عملکرد خوب این دو مهاجم در بازی های قبلی موجب شد تا سماک به مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه در این بازی از ابتدا میدان ندهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان