//
کدخبر: ۳۲۰۵۸ //

جنگ عجیب ورزشی سعودی‌ها با قطر

در پی اختلافات سیاسی بین قطر و عربستان، کارشناسان عربستانی شبکه «بین اسپورت» قطر از سمت خود استعفا کردند. همچنین جلوی پخش این شبکه در کشور امارات گرفته شده است.

جنگ عجیب ورزشی سعودی‌ها با قطر
به گزارش فرتاک نیوز،

اختلافات شدید سیاسی عربستان و چند کشور عربی دیگر با قطر هر روز عمیق تر می شود و جالب اینکه دامنه این اختلافات به شکل عجیبی در ورزش و روابط ورزشی این کشورها هم اثر گذاشته است.

باشگاه الاهلی عربستان از اولین بخشهای این کشور بود که به اختلافات ورزشی بین دو کشور دامن زد و اعلام کرد که دیگر حاضر نیست هواپیمایی قطر اسپانسر این باشگاه باشد. الاهلی اعلام کرده است که به زودی قرارداد این باشگاه و هواپیمایی قطر فسخ خواهد شد.

از سوی دیگر کشور عربستان اعلام کرده است که همانند باشگاه های ایرانی، حاضر نیست با تیم های قطری در خاک این کشور بازی کند و درخواست داده تا در کشور بی طرف به مصاف تیم های قطری برود. بازی تیم های ایرانی و عربستانی دو سال است که در کشورهای بی طرف از جمله قطر و عمان برگزار می شود.

امارات که در این درگیری سیاسی طرف عربستان را گرفته است هم وارد این معرکه شده. شرکت اتصالات امارات اعلام کرده که شبکه «بین اسپورت» قطر دیگر در این کشور پخش نخواهد شد و به نوعی جلوی پخش برنامه های این شبکه را در خاک امارات گرفته است.

در تازه ترین اقدام هم کارشناسان و تحلیل گران عربستانی که در شبکه بین اسپورت کار می کنند، به صورت دسته جمعی استعفا داده و از کار در این شبکه خودداری کرده اند.

«نواف التمیاط»، «محیسن الجمعان» و«فهد العتیبی» از چهره های سرشناس عربستانی بودند که به کار کارشناسی مسابقات فوتبال در شبکه بین اسپورت قطر مشغول بودند.

هچنین کارشناسان مصری هم اعلام کرده اند که دیگر حاضر به ادامه کار با این شبکه قطری نیستند.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان