//
کدخبر: ۳۲۰۴۲۷ //

ورنر به انتقال لوکاکو به چلسی واکنش نشان داد

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی تاکید کرد از انتقال روملو لوکاکو به استمفوردبریج خوشحال شده است.

ورنر به انتقال لوکاکو به چلسی واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمایه گذاری چلسی روی تیمو ورنر حداقل در فصل اول خیلی خوب جواب نداد و حالا مدیران این باشگاه با رقم هنگفت 98 میلیون پوند برای خرید روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر اقدام کرده اند. اما تیمو ورنر از ورود مهم ترین رقیب خود برای فصل بعد استقبال کرده و مدعی شد سبک بازی لوکاکو به سود چلسی خواهد بود.

تیمو ورنر به اسکای اسپورتس گفت: "روملو لوکاکو احتمالا در حال حاضر یکی از سه مهاجم برتر جهان است. من فکر نمی کنم لازم باشد زیاد در مورد چنین بازیکنی صحبت کنیم. لوکاکو یک مهاجم درجه یک است که حضورش به نفع هر تیمی خواهد بود. در لایپزیش نیز هر گاه یک مهاجم بزرگ در کنارم حضور داشت شرایط به نفع من رقم می خورد.

من فکر می کنم انتقال چنین بازیکنانی به تیم شما همیشه خوب است، زیرا من که بهترین بازیکن نیستم و وقتی شما به تنهایی در خط حمله بازی می کنید، بدیهی است که همیشه توجه یک یا دو مدافع نیرومند تیم حریف به شما را جلب خواهد شد.

اگر بازیکنان چلسی توپ بلندی را ارسال کنند، روملو لوکاکو به خوبی او توپ را نگه می دارد تا دیگر بازیکنان سریع اطراف این بازیکن حرکت کنند و این روش می تواند سلاح خوبی برای چلسی باشد. در کل من فکر می کنم انتقال لوکاکو به سود ما خواهد بود."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان