//
کدخبر: ۳۲۰۲۸۸ //

فرشاد احمدزاده اولین خرید سپاهان ۱۴۰۰

فرشاد احمد زاده احتمالا اولین خرید تیم فوتبال سپاهان برای فصل جید رقابت‌های لیگ برتر است.

فرشاد احمدزاده اولین خرید سپاهان 1400
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد احمدزاده را در سال‌های نه چندان دور با لقب پسر برانکو می‌شناختیم. هافبک ریز نقشی که مورد علاقه مرد کروات پرسپولیس بود و به بهترین شکل از او بازی می‌گرفت. شماره دهی که با قد و قامت کوتاهش در بازی‌های مهم لیگ برتر و آسیا برای قرمزهای تهرانی با سر گل زده بود. اما فوتبال برای احمدزاده به سمتی چرخید که برای یافتن جایگاه سابق خود در لیگ برتر به عنوان یک هافبک قابل قبول باید تلاش مضاعفی می‌کرد. او پس از اینکه دوبار با پرسپولیس به قهرمانی لیگ رسید با رویای بازی در اروپا به شلاسک وروتسواف لهستان کوچ کرد اما در این لیگ آن چنان دیده نشد تا تنها پس از یک فصل به ایران برگردد.

در بازگشت فرشاد به ایران برای او فرش قرمز پهن نکرده بودند. حافظه هواداران پرسپولیس یادآور این بود که احمدزاده وقتی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته بوده از تهران رفته است. او در شرایطی به پرسپولیس برگشت که دیگر خبری از برانکو روی نیمکت نبود و در یک اتفاق جالب پیوستن او به پرسپولیس قبل از مشخص شدن تکلیف سرمربی این تیم بود. اما احمدزاده در بازگشت به پرسپولیس دوران کوتاهی را با کالدرون سپری کرد و شگفت انگیز بود که در نیم فصل یحیی گل‌محمدی او را از دست داد.

دو سال بازی احمدزاده در خوزستان دوران خوبی برایش رقم زد. او زیر نظر جواد نکونام دوباره به هافبک قابل اعتمادی تبدیل شد و نمایش‌های خوبی در میانه میدان از خود نشان داد. فرشاد احمدزاده با فولاد به جامی دست یافت که با پرسپولیس هم موفق به گرفتنش نشده بود و حالا افتخارات خود را کامل تر کرد.

فرشاد که در بازی شب گذشته مقابل استقلال در فینال حذفی اعلام کرد آخرین بازی‌اش با پیراهن فولاد را انجام داده، بهترین بازیکن زمین بود. هافبک راست تیم فولاد خوزستان با 2 شوت، 7 دریبل، یک پاس کلیدی، 83 درصد دقت پاس و گرفتن 3 خطا از حریف نمره 7.9 را از یازده گرفت که بالاترین نمره در بین بازیکنان حاضر در فینال جام حذفی بود تا با این عملکرد خاطره خوشی از پایان فوتبالش در خوزستان به جا بگذارد.

فرشاد احمد زاده که دوباره روی فرم آمده و عملکرد ایده آلی دارد به احتمال زیاد اولین خرید محرم نویدکیا برای سپاهان است. این هافبک 28ساله می‌تواند در سپاهان تجربه جدیدی را به دست آورد و پس از پوشیدن پیراهن قرمز سه تیم تراکتور، پرسپولیس و فولاد این بار طلایی پوش شود.

فرشاد احمدزاده احتمالا اولین خرید سپاهان برای فصل تازه فوتبال ایران است.او بازیکنی همیشه در خدمت تیم و بسیار موثر در تمام تیم‌هایی که در ان‌ها عضویت داشته نشان داده و صدالبته در سال گذشته در فولاد یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران بوده است. او البته دیروز مقصد نهایی‌اش را فاش نکرد اما کمتر تیمی‌است که توانایی خرید او را داشته باشد. حال اگر پای پیشنهادهای خارجی وسط نباشد باید انتقال او به سپاهان 1400 را قطعی دانست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان